دانلود بازی Command & Conquer Generals Zero Hour برای کامپیوتر

Command & Conquer Generals Zero hour

فرمان و تسلیم ژنرال ها  یکی از سری بازی های سبک استراتژیک است که توسط EA Pacific طراحی و ساخته شده و اولین بار در سال 2003 توسط کمپانی مشهور EA Games به بازار عرضه شد . بازی ژنرال در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد زمانی که 3 جناح در حال جدان با یکدیگر هستند . ایالات متحده امریکا و چین , دو ابر قدرت در جهان هستند و با یک سازمان تروریستی به نام ارتش سراسری آزادی , در نبرد به سر می برند . ایالات متحده امریکا و چین با یکدیگر متحد شده اند تا تمامی نیروهای نظامی این سازمان را از بین ببرند . بازی با یک حمله هسته ای , در پکن آغاز می شود . شما در این بازی کنترل یک ژنرال چینی را بر عهده دارید و باید به عنوان یک فرمانده باهوش , نیروهایی که جان سالم به در برده اند را یک جا جمع کرده و بتوانید این بحران را مدیریت کنید . پس از این اتفاقات باید در آسیای مرکزی به جمع آوری کمک های مالی و سلاح های بیولوژیکی بپردازید . با پرتاب یک موشک سایوز از پایگاه فضایی قزاقستان به یکی از شهرهای شمال اروپا , جنجال بین دو طرف بالا می گیرد و این کار عواقب بدی را به همراه خواهد داشت . حال ایالات متحده امریکا و چین به این نتیجه رسیده اند که راهی جز تقابل به مثل و نابودی این گروه را ندارند پس با یکدیگر به سمت قزاقستان حرکت می کنند . یکی از نقاط قوت بازی گرافیک عالی آن است و حملات زمینی و هوایی به بهترین شکل ممکن شبیه سازی شده اند .

بازی استزاتژیک Command And Conquer Generals Zero hour ژنرال 2 که در سال 2003 منتشر شد , در واقع یک پک الحاقی بود برای بازی ژنرال که قبلیت و مراحل جدید و حالت هایی را به بازی اضافه کرد که باعث می شود تا پلیر در طی بازی با با چالش های بیشتری روبرو شود . لازم به ذکر است که این بازی قابلیت بازی به صورت آنلاین را دارد و تا 8 نفر می توانند در این میدان نبرد با یکدیگر به مبارزه بپردازند . اگر طرفدار بازی های استراتژیک هستید , پیشنهاد می کنیم بازی Zero hour را از دست ندهید . نسخه کامل بازی Command & Conquer Generals Zero Hour شامل تمامی پچ های بازی ، سریال نامبر و کرک برای دانلود قرار گرفت.

بازی Command & Conquer: Generals Zero Hour نسخه V1.04 می باشد.

فیلم راهنمای نصب Command & Conquer Generals Zero Hour

نام: Command and Conquer Generals Zero Hour
شرکت سازنده: EA Los Angeles
تاریخ انتشار: 2003
ورژن: v1.04
زبان: انگلیسی
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: استراتژیک
منتشر کننده: EA Games
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/01/19 نسخه جدید اضافه شد.
  • 1,126 replies
    1. m abdi says:

      hame in karaee ke goftid ro kardam …. vaghti run ro mizanam ham general 1 ham general 2 axesh miad bala vali barmigarde ru desktop … version service pack 3 xp ro ham gozashtam o edit kardam vali bazam, kar nakard … 2 saate asire inam ba in sorate internet …

      پاسخ دادن
      • مطهره زارعیان says:

        راهنمای سیستم موردنیاز رو مطالعه کنین و مطمئن بشین که سیستمتون توانایی اجرای بازی رو داره. راست کلیک کنید و گزینه “Run as Administrator” رو انتخاب کنید تا مطمئن بشین که بازی با دسترسی مدیریتی کامل اجرا میشه. روی فایل اجرایی بازی راست کلیک کرده و گزینه “Properties” را انتخاب کنید. بعد به تب “Compatibility” برید و گزینه “Run this program in compatibility mode for” رو فعال کنید و ویندوز XP Service Pack 3 رو انتخاب کنید. ممکنه تغییر تنظیمات گرافیکی یا دیگر تنظیمات بازی مشکل شما رو حل کنه. مثلاً، تنظیمات رزولوشن رو به مقدار پایین‌تری تغییر بدین یا گزینه‌های گرافیکی رو تغییر بدین.

        پاسخ دادن
    2. باقر says:

      سلام خسته نباشید ممنون میشم راهنمایی کنید
      جنرال 1 رو نصب کردم ارور داد با فایل آپشنی که گذاشته بودید و داخل راهنمای نصب توضیح داده بودید انجام دادم بازی اجرا شد
      ئلی برای جنرال زیرو همون ارور رو میده او اجرا نمیشه اگر فایل آپشن یا کانفیگ داره ممنون میشم بذارید
      با سپاس

      پاسخ دادن
    3. amin derakhshan says:

      سلام پسورد فایل اشتباهه لطفا پسورد درست رو میزارید رو سایت

      پاسخ دادن
    4. Mohamad says:

      سلام چند سال پیش ژنرال ۲ رک باری میکردم تیمایی مثل چین چهار لول یا افغان ترور یا یو اس ا تانک سبز داش ولی الان ک دانلود کردن اینارو نداره چرا؟

      پاسخ دادن
    5. علی says:

      سلام و خسته نباشید، مشکلی داشتم، راهنمایی کنید ممنون میشم
      بعد از باز شدن ستاب و زدن دکمه نکست، ارور
      c&c general was not found. please install the full version of c&c general and try again
      نمایش داده میشود و مانع نصب بازی میشود .
      لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
    6. علی says:

      سلام و خسته نباشید، مشکلی داشتم، راهنمایی کنید ممنون میشم
      بعد از باز شدن ستاب و زدن دکمه نکست، ارور
      c&c general was not found. please install the full version of c&c general and try again
      نمایش داده میشود و مانع نصب بازی میشود .
      لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
    7. بهنام says:

      سلام وقت بخیر نسخه 1 بازی رو که نصب می کنم حین اجرا خطای (please login with administrator privileges and try again ) میده و بازی اجرا نمیشه. قبلا بازی رو داشتم و اجرا میشد ولی برای نسخه zero مجبور شدم پاک کنم و از اول نصب کنم که فایل هر دو تا نسخه رو از سایتتون دانلود کردم و به ترتیب نصب کردم ولی برای نسخه 1 این ارور رو میده و بخاطر همین نسخه zero هم باز نمیشه.
      روی لپ تاپم هم ویندوز 11 نصبه ( بقیه بازی ها به درستی اجرا میشه و فقط این مشکل داره از طریق کنترل پنل هم تنطینات user روی administor است )
      ممنون میشم راهنمایی کنید که چطوری این مشکل رو حل کنم ؟

      پاسخ دادن
      • میلاد سعیدی says:

        سلام وقت بخیر.. این ارور مربوط به این است که باید بازی را بصورت run as admin اجرا کنید. اگر این شکلی هست ولی بازم ارور میده، باید روی ایکون بازی راست کلیک کنید، در بخش compability بزنید که با ویندوز 7 اجرا بشه

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *