دانلود اینستاگرام اندروید Instagram v317.0.0.0.63 آپدیت 1402/11/21

دانلود اینستاگرام اصلی آمار بیشترین استفاده را اخیرا در بین افراد داشته است، همچنین این برنامه‌ای بسیار محبوب و قدرتمند است که پس از انتشار آن محبوبیت خاصی در سرتاسر جهان پیدا کرده است. در این محبوب‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، کاربران می‌توانند داستان‌ها و ماجراهای خودشان را در فیدهای سفارشی کاملا شخصی‌سازی شده به شکل تصاویر یا متن اشتراک بگذارند، همچنین می‌توانند به گروه‌ها و انجمن‌ها بپیوندند و دوستان آنلاین جدید خودشان را پیدا کنند.

دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم برای انواع سیستم‌های موبایل و تبلت منتشر شده است که ما برای کاربران در این پست آخرین نسخه اندروید را آماده کرده‌ایم . برنامه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن می‌توانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند.

این یک پلتفرم رسانه اجتماعی پویا و غنی از تصاویر بصری است که نحوه اشتراک‌گذاری لحظات، ارتباط با دوستان و کاوش در محتوای متنوع را بازتعریف کرده است. با پایه و اساس خود در اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو، به گونه‌ای تکامل یافته است که ویژگی‌هایی مانند Stories، Reels، Direct Messaging، IGTV و Shopping را در بر می‌گیرد و تجربه‌ای چندوجهی را به کاربران ارائه می‌دهد. از طریق پخش زنده ویدیو، راهنمای انتخاب شده، یا تنظیمات حفظ حریم خصوصی قوی، جامعه‌ای جذاب را ایجاد می‌کند که در آن افراد می‌توانند خود را ابراز کنند، علایق جدید را کشف کنند و در یک چشم انداز دیجیتالی همیشه در حال تحول در ارتباط بمانند.

برنامه اینستاگرام بیش از 130 میلیون در جهان برای پلتفرم های مختلف دانلود شده است‌. کاربران در این نرم افزار می‌توانند عکس‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند Twitter , Facebook , Flickr و Tumblr به اشتراک بگذارید، از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار روشن کردن Location برای قرار دادن عکس و فیلم است که نشان می‌دهد شما در چه موقعیت و مکانی عکس‌های خود را تهیه کرده اید . این برنامه از 10 ابزار برای ویرایش عکس‌ها و فیلم‌های شما پشتیبانی می‌کند .

دانلود اینستاگرام اصلی و ویژگی‌ها

دانلود اینستاگرام اصلی

دانلود اینستاگرام اصلی قابل استفاده در تمامی گوشی‌های اندروید 9.0 به بالا است. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن‌های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده‌ایم که امیدواریم مورد توجه همه شما کاربران محترم سایت قرار بگیرد.

ویژگی‌های دانلود آخرین نسخه اینستاگرام عبارتند از:

  • اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو: به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهای تزئین شده با فیلترها و ابزارهای خلاقانه را به اشتراک بگذارند و هر پست را به یک شاهکار بصری تبدیل کند.
  • داستان‌ها (Story): روشی پویا برای اشتراک‌گذاری محتوایی که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شود، ارائه می‌دهد و حس فوری بودن و خلاقیت را تقویت می‌کند.
  • پیام‌رسانی مستقیم (Direct Message): از طریق ویژگی پیام‌رسانی، ارسال عکس‌ها، ویدیوها و پیام‌های متنی به‌صورت خصوصی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.
  • ویدیوهای کوتاه (Reels): با این ویژگی کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاه تولید و بازتولید کنند.
  • IGTV: ویدیوهای طولانی را در IGTV کاوش کنید، جایی که سازندگان محتوای جذابی را فراتر از محدودیت‌های پست‌های کوتاه به اشتراک می‌گذارند.
  • برگه کاوش (Explore): محتوای جدید متناسب با علایق شما را در برگه کاوش پیدا کنید، جایی که الگوریتم یک فید را بر اساس فعالیت شما تنظیم می‌کند.
  • ویدیوی زنده (Live Video): از طریق پخش زنده ویدیو، تقویت تعامل و تعامل، با دنبال‌کنندگان خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید.
  • خرید: کاربران را قادر می‌سازد تا محصولات را مستقیماً از طریق دانلود اینستاگرام اصلی، کشف و خریداری کنند و تجارت الکترونیک را به طور یکپارچه در تجربه اجتماعی ادغام کنند.
  • راهنماهای IG: با راهنمای IG در محتوای انتخاب شده عمیق‌تر غوطه‌ور شوید، جایی که کاربران می‌توانند توصیه‌ها و روایت‌های عمیق را ایجاد و کاوش کنند.
  • تنظیمات حریم خصوصی: طیف وسیعی از تنظیمات حریم خصوصی را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد کنترل کنند چه کسانی می‌توانند محتوای آنها را ببینند و با آنها تعامل داشته باشند.
  • ابزارهای کسب‌و‌کار: این پلتفرم بینش، تبلیغات و گزینه‌های تماس را برای افزایش دید برند ارائه می‌دهد.

Instagram یک جامعه پر جنب و جوش است که در آن افراد با هم ارتباط برقرار می‌کنند، به اشتراک می‌گذارند و کاوش می‌کنند. ویژگی‌های متنوع و رابط کاربر پسند آن در رسانه‌های اجتماعی یکپارچه شده است و بستری برای ابراز خود و ارتباط فراهم می‌کند. برای استفاده و دانلود مستقیم این اپلیکیشن پرطرفدار، به لینک قرار گرفته در پایین صفحه مراجعه کنید.

نام: Instagram
حجم فایل: 60 مگابایت
شرکت سازنده: instagram
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: v317.0.0.0.63
آپدیت: 21 بهمن 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 9.0 به بالا

به روز رسانی :

1402/11/21 نسخه Instagram v317.0.0.0.63 اضافه شد .
  • 28 replies
    1. یاسر says:

      سلام واسه گوشی سامسونگ گلاگسی گرند پرایم
      چه ورژنی باید نصب کرد.چون نمیشه تو لایو کسی میری در خواست بدی.لطفا بگید مشگل از کجاست؟؟

      پاسخ دادن
    2. قاسمی says:

      سلام
      اینستام رو اپدیت کردم میزنه پوشش خبری باز خوانی نمیشود
      چ کار گنم

      پاسخ دادن
    3. ارمیا says:

      اههههه دوساعته دارم دانلود می کنم بعدش هم باز نکرد چی کار کنم؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا پاسخ بدین

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, دوست عزیز این برنامه برای گوشی های اندرویده, در ضمن اگر می خواهید با کامپیوتر این برنامه را باز کنید باید با استفاده از مرورگر صفحه اصلی اینستاگرام را باز کرده و ایمیل و پسورد را بزنید تا بر روی کامپیوتر اجراء شود
        ما را هم در تلگرام دنبال کنید .

        پاسخ دادن
    4. شروین says:

      درود

      در این آپدیت ویدیو تا سقف 60 ثانیه فعال شده، درسته؟
      پس چرا نمیشه ویدیو تا 60 ثانیه گذاشت ؟

      پاسخ دادن
    5. sariiiiii says:

      خواهش میکنم کنید بتوانم اینستاگرام را روی لبتاب نصب کنم خیلی ممنون میشم

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, دوست عزیز شما از مرروگر به سایت اینستاگرام برید و ایمیل و پسورد اینستاگرامتونو وارد کنید .
        به این صورت می توانید در لپتاب این صفحه اجتماعی را داشته باشید .

        پاسخ دادن
        • sariiiiii says:

          خیلی ممنون وقتی دانلود میکنم نسخه دانلود میشه از اونجا چطوری خود برنامه را دانلود کنم

          پاسخ دادن
          • Hossein Abolhassani says:

            دوست عزیز می توانید با مراجعه به لینک زیر برنامه مورد نظر را نصب و اجراء کرده و اینستاگرام را برای همیشه در کامپیوتر شخصی خود داشته باشید .
            https://download.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-gramblr-2/

            پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *