دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tabletop Simulator Darkrock Ventures نسخه Skidrow

Tabletop Simulator Darkrock Ventures یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Berserk Games ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Berserk Games یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون موفق به خلق آثار بسیاری مانند سری محبوب Tabletop Simulator و Tabletop Simulator Zombicide را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری شده است . سبک شبیه ساز یکی از سبک های محبوب در میان بازی بازان می باشد و استودیوهای بسیاری در این سبک مشغول فعالیت می باشند ، بازی هایی نظیر سری محبوب Goat Simulator و Euro Truck simulator از این بازی ها می باشند که با انتشار نسخه های مختلف خود و همچنین بسته های الحاقی هوشمندانه خود این سبک را به جایگاه امروزی خود رسانده اند ، بازی رایانه ای Tabletop Simulator Darkrock Ventures یکی از همین بازی ها می باشد که در مراحل ساخت آن سازندگان با ترکیب این سبک با سبک محبوب نقش آفرینی موفق به خلق یکی از متفاوت ترین بازی های سبک شبیه ساز شده اند .

سایر توضیحات : در بازی رایانه ای Tabletop Simulator Darkrock Ventures شما به جاهایی از فضا سفر می کنید ، که تاکنون شخص دیگری به آن سفر نکرده است و باید به عنوان یک معدن چی یکی از معدن های دنیای بازی را انتخاب کرده و شروع به خالی کردن این معدن ها از مواد معدنی کنید . در این بسته الحاقی جدید شما این امکان را دارید که با سفینه فضای خود به بخش های مختلف فضا سفر کنید که این امر خود جذابیت این بازی را دوچندان می کند . بازی به این سادگی که توصیف شد نمی باشد ، یک نژاد از موجودات بیگانه که قصد نابودی تمام انسان ها را دارند در جای جای فضا به شما حمله می کنند و هر لحظه ممکن است که شما را برای همیشه نابود کنند . بازی رایانه ای Tabletop Simulator Darkrock Ventures یکی از بسته های الحاقی جذاب این بازی می باشد .

 *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Tabletop Simulator Darkrock Ventures نسخه Skidrow

مشخصات بازی Tabletop Simulator Darkrock Ventures :

نام بازی : Tabletop Simulator Darkrock Ventures

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Berserk Games

منتشر کننده : Berserk Games

سبک بازی : ماجراجویی – اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Tabletop Simulator Darkrock Ventures