دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Patrician IV Gold v2.0.4 نسخه GOG برای کامپیوتر

Patrician IV Gold

یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Gaming Minds Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی نسخه طلایی آن توسط Kalypso برای پلتفرم PC منتشر شده است . در Patrician IV Gold شما به عنوان یک اشراف زاده و تاجر در سرزمین های شمال اروپا و در اواخر قرون وسطی زندگی می کنید و باید با تلاش و استفاده از هوش و ذکاوت خود در تجارت , در میان انجمن بازرگانان و تجار Hanseatic مطرح شوید. هدف شما در این بازی تبدیل شدن به یکی از بزرگترین اعظای انجمن و سرانجام باید رهبری این انجمن را نیز برعهده بگیرید . در ابتدای بازی شما یک تاجر بی تجربه و تازه کار هستید و هرچه به بازی ادامه می دهید , با افزایش تجربه می توانید یک ناوگان تجاری برای خود تهیه کرده و تجارت دریایی خود را نیز شروع کنید و با سفر به شهرها و به دست آوردن نفوذ سیاسی بیشتر امپراطوری تجاری خود را پایه ریزی کنید .

به هر حال زندگی یک تاجر هم می تواند پر از خوشی و ثروت باشد و هم می تواند زوایای تاریکی داشته باشد . با افزایش قدرت , رقیب های سرسختی هم برای شما پیدا می شود که ممکن است در کارهای شما اختلال و یا حتی افرادی را برای خرابکاری بفرستند . شما هم باید با درایت خود و تکنیک های دفاعی با آنها مقابله کنید حتی در حین سفرهای دریایی نیز ممکن است از طرف دزدان دریایی مورد حمله قرار بگیرید و باید ببینید آیا هوش کافی و توان مقابله با آنها را دارید ؟ شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت برید .

در نسخه طلایی بازی که تحسین منتقدان را به همراه داشته اشت , مجموعه ای از پیشرفت ها و ویژگی های جدید را مشاهده خواهید کرد . راه اندازی کسب و کار جدید به صورت چند نفره , کشف مسیرهای تجاری جدید در حالی که باید با حاکمان اراضی ها دست و پنجه نرم کنید و ناوگان های خود را از راهزنان حفاظت کنید , از جمله بخشی از ویژگی های Patrician IV Gold است .

نام: Patrician IV Gold
حجم فایل: 4.4 گیگابایت
شرکت سازنده: Gaming Minds Studios
تاریخ انتشار: 2010
امتیاز استیم: 6
ورژن: v2.0.4
نسخه: GOG
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Kalypso Media Digital
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/02/14 نسخه Patrician IV Gold v2.0.4 - GOG اضافه شد.
  • 7 replies
    1. mohamad says:

      ی سوال دیگه بازی خیلی سخته راهنمایی چیزی نداره ؟ در مورد خود بازی اکثرا دفترچه دارن

      پاسخ دادن
    2. آرش says:

      سلام
      متشکرم از سایت خوبتون.من بازی رو نصب کردم و محتوای فایل PROPHET رو در محل نصب بازی کپی کردم اما پیغام application load error میده.لطفاٌ راهنمایی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *