دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Fall of the Dungeon Guardians Enhanced Edition نسخه PLAZA

The Fall of the Dungeon Guardians یک بازی نقش افرینی استراتژیک است که در آن شما یک سیاه چال بسیار بزرگ را کاوش می کنید ، این سیاه چال پر است از خطرات و راز و رمز ها. از میان ازدحام هایی از دشمنان راه خودتان را با مبارزه باز کنید در حالی که از همراهان خودتان از کلاس های Tank ، Healer یا Damage Dealer  کمک می گیرید .این بازی با دید اول شخص پیاده سازی شده است و از عناوینی همچون Dungeon Master و Might & Magic الهام گرفته است اما یک سیستم مبارزه ایِ تاکتیکیِ مدرن  و مهیج را خلق کرده است.شما به تازگی به عنوان محافظِ زندان استخدام شده اید . شبی که به این زندان وارد می شوید اتفاقات عجیبی می افتد و به هنگام صبح وقتی از خواب بیدار می شوید متوجه می شوید که زندان در هرج و مرج فرو رفته است و همه ی زندانی ها فرار کرده اند . سرپرست زندان از سیاه چال فرار می کند اما شما را مامور می کند تا تیم خودتان را جمع کنید و به دنبال زندانیان بروید . حال شما بعد از جمع آوری تیم خودتان سعی می کنید تا به اعماق این سیاه چال مرموز سفر کنید و یک ماجراجویی را اغاز می کنید .

سایر توضیحات :در بازی The Fall of the Dungeon Guardians شما کنترل یک گروه چهار نفره  از محافظان را بر عهده می گیرید .هر محافظ یک سری توانایی و Spell ها دارد که هر یک در ادامه ی این ماجراجویی توانایی های جدیدی هم به دست خواهند آورد . با اتمام هر مرحله محافظ ها یک سری Skill Point به دست می آورند که می توانند از آن ها در درخت مهارات استفاده کنند ، این Skill Point ها به محافظین اجازه می دهد تا توانایی های قبلی خود را بهبود دهند یا اینکه توانایی هایی جدید به دست بیاورند .بازی دارای یک ویرایش گر نقشه است که به شما اجازه می دهد سیاه چال های مخصوص به خودتان را پیاده سازی کنید . اصول اولیه بسیار ساده هستند اما برای بکار بردن مکانیزم های پازلی کمی مهارت نیاز خواهید داشت .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی نقش آفرینی استراتژیک کامپیوتر The Fall of the Dungeon Guardians Enhanced Edition جدید

مشخصات بازی   The Fall of the Dungeon Guardians Enhanced Edition:

نام بازی : The Fall of the Dungeon Guardians Enhanced Edition

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Mana Games

منتشر کننده : Mana Games

سبک بازی :استراتژیک ، نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

The Fall of the Dungeon Guardians Enhanced Edition

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *