دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

تبديل اسناد PDF‌ به عكس با نرم افزار AXPDF PDF to Image Converter v2.11

در بيشتر موارد ما سعي كرده ايم تا نرم افزارهايي را معرفي كنيم كه بتوانند فرمت هاي مختلف را به فرمت رايج و محبوب PDF‌ تبديل كنند اما اين بار قصد ارائه و معرفي نرم افزاري را داريم كه مي تواند فرمت PDF را به فرمت هاي رايج تر يعني فرمت عكس ها تبديل كند. اگر PDF فرمتي رايج باشد مطمئنا عكس ها از اين فرمت رايج تر و به راحتي و بدون هيچ گونه نرم افزار خاصي هم قابل استفاده هستند.
AXPDF PDF to Image Converter نام نرم افزاري است كه به سادگي قابليت تبديل فرمت PDF به عكس را به كاربران مي دهد. تنها چند ثانيه لازم است كه كاربر يك كتاب الكترونيكي را به آلبومي از عكس ها تبديل كند. مزيت عكس به PDF‌در آن است كه براي مثال كاربر در وبسايتي مي خواهد آلبومي از عكس ها تهيه كند ؛ اينجاست كه مي تواند با تبديل كتاب الكترونيكي و با كنار هم قراردادن تصاوير آلبومي زيبا و جذاب را خلق كند.
حجم پائين و سرعت بالا در تبديل و همچنين استفاده فوق العاده آسان از اين نرم افزار باعث مي شود تا همه كاربران بتوانند به راحتي از AXPDF PDF to Image Converter بهره مند شوند. امكان تبديل همزمان چندين فايل ، تبديل به 8 فرمت تصاوير به انتخاب كاربر ، عدم افت كيفيت در هنگام تبديل و سازگاري با اكثر استانداردهاي استفاده شده در فرمت PDF از جمله ديگر قابليت هاي اين ابزار به شمار مي روند.

قابليت هاي كليدي نرم افزار AXPDF PDF to Image Converter v2.11 :
– تبديل PDF‌ به عكس ها
– پشتيباني از اكثر استانداردها
– پشتيباني از 8 فرمت براي عكس ها در هنگام تبديل
– عدم افت كيفيت در تبديل
– تبديل كامل يك صفحه به يك عكس
– امكان تبديل همزمان چند فايل
– تبديل اسناد چند صفحه اي به عكس
– قابليت تعيين طيف رنگ ها در تبديل
– سرعت بالا در تبديل
– استفاده  آسان از نرم افزار
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
– و …

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *