دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

 دانلود آموزش حسابداری یودمی- صورت‌ جریان وجوه نقد|  Udemy – Accounting-Statement of Cash Flows

در این دوره آموزشی، شما با صورت جریان وجوه نقد و موارد مختلف مربوط به آن آشنا خواهید شد و در گام‌های بعدی، آنالیز و تفسیر اطلاعات مربوط به آن را یاد می‌گیرید. در این دوره آموزش حسابداری یودمی، شما با هدف و وضعیت دقیق صورت‌ جریان وجوه نقد آشنا می‌شوید و می‌آموزید که چطور گزارش بگیرید. همچنین در همین دوره است که متوجه می‌شوید که چطور به‌واسطه این صورت جریان‌ها ترازنامه‌ها را تنظیم کنید.

در این دوره 9 ساعته، مباحثی از قدم به قدم ایجاد جریان وجوه نقد، سرمایه‌گذاری، قواعد آنالیز، آموزش‌های پایه اقتصادی و بسیاری موارد دیگر مطرح می‌شود.

دانلود دوره آموزش حسابداری یودمی- صورت‌ جریان وجوه نقد برای چه کسانی مناسب است؟

برای استفاده از این دوره‌، لازم است تا دانش پایه‌ای لازم را از حسابداری، ترازنامه، محاسبات درآمد و غیره داشته باشید. به همین دلیل است که دانلود و استفاده از فیلم آموزشی حسابداری شرکت یودمی، می‌تواند برای افراد حرفه‌ای در حوزه حسابداری، تحلیل‌گرها، صاحبان کسب‌وکار، دانشجویان حسابداری و سرمایه‌گذاران مفید باشد. دلیل تنوع مخاطبان این دوره هم واضح است؛ ما همه به دانستن نکاتی درمورد مسائل اقتصادی و به ویژه تحلیل آن‌ها نیاز داریم. بنابراین، حتی اگر جزو افرادی که ذکر کردیم نیستید اما فکر می کنید یادگیری مسائلی از این قبیل می‌تواند به شما در داشتن یک زندگی بهتر کمک کند، تردید نکنید و یادگیری این دوره را در برنامه‌های خود بگنجانید. اگر هم به فکر افزایش بیشتر سطح اطلاعات خود هستید، می‌توانید دوره آموزش حسابداری Sage 50cloud Accounting 2020 را هم مشاهده کنید.

با مشاهده آموزش حسابداری یودمی چه به دست می‌آوریم؟

این دوره فقط حاوی ویدیو نیست؛ بلکه شامل چندین فایل آموزشی مهم در قالب PDF و Excel هم هست که تمرین را ساده‌تر می‌سازد. 23 فایل قابل دانلود و 9.5 ساعت آموزش مستمر تنها بخشی از آن چیزی است که با دانلود این دوره به دست می‌آورید. گام اصلی این است که یادگیری را آغاز کنید و از این‌جاست که متوجه می‌شوید این ویدیوی آموزشی چه اهمیتی می‌تواند در زندگی شما داشته باشد!

نام: Accounting-Statement of Cash Flows
حجم فایل: 9.1 گیگابایت
شرکت سازنده: Udemy
کیفیت: 720
زیرنویس: انگلیسی
زبان: انگلیسی
ژانر: آموزشی
مدت زمان پخش: 9 ساعت و 30 دقیقه
فرمت فایل: MP4
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *