دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Masha and the Bear با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Masha and the Bear با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک ماجراجویی کمدی می باشد ، که در سال 2009 بوسیله Oleg Kuzovkov ساخته شده است ، او که یکی از کارگردانان مبتکر و خلاق روسیه می باشد کار حود را از سال 1990 آغاز کرده و در طول مدت فعالیت خود برنده جوایز زیادی شده است و همچنین بارها از سوی منتقدین مورد ستایش قرار گرفته است . از بازیگران حاظر در این فیلم انیمیشن می توان به Elsie Fisher اشاره کرد ، که سابقه کار در انیمیشن های کارتونی موفق و جالبی مانند Despicable Me ، Despicable Me 2 را دارد ، که در این فیلم مسئولیت صدا گذاری شخصیت Masha را برعهده دارد ، که توانسته است به خوبی از عهده این امر بر آید . داستان این فیلم انیمیشن در رابطه با یک دختر کوچک به نام میشا می باشد که با دوست خرسش مشغول انجام ماجراجویی های زیادی هستند و هر رزو دست به کارهای جالب و شگفت انگیزی می زنند . انیمیشن کارتونی Masha and the Bear با دوبله گلوری یکی از بهترین انیمیشن های کارتونی ساخته شده به زبان روسی می باشد ، همچنین این انیمیشن برنده جوایز زیادی شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Masha and the Bear با دوبله گلوری

Masha.and.the.Bear.480.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.21_10.29.52]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – خوانوادگی

– کارگردان : Oleg Kuzovkov

– شرکت سازنده : Animaccord Animation Studio

– تهیه کننده : Dmitriy Loveyko

– نویسنده : Oleg Kuzovkov

– صدا پیشگان : Oleg Uzhinov – Oleg Kuzovkov – Denis Chervyatsov

– محصول کشور : روسیه

– تاریخ انتشار : 2009

– مدت زمان : 47 دقیقه

– زبان پخش : فارسی دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 480DVDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

علاقمندان محترم آثار دوبله گلوری ، بمنظور احترام به شما عزیزان کلیه لینک های آثار بطور رایگان نیز قابل دانلود هستند. خواهشمندیم در راستای حمایت از گلوری و تداوم و توانایی ارائه آثاری بیشتر و بهتر، هزینه دوبلاژ هر اثر را از طریق لینک پرداخت داده شده بپردازید.

 

  • 10 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *