دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Teachers Pet با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Teachers Pet با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک کمدی می باشد که در سال 2004 بوسیله کمپانی والت دیزنی ساخته شده است . کارگردانی این فیلم بر عهده Timothy Björklund می باشد ، که در کارنامه خود آثاری مانند چه کسی راجر رابیت را فریب داد ، دارد که یکی از فیلم های موفق سینمای جهان می باشد که برنده 3 جایزه اسکار نیز شده است . داستان این فیلم در رابطه با یک پسربچه 9 ساله و باهوش به نام لئونارد هلپرمن می باشد که به این علت که مادرش در مدرسه معلم او نیز می باشد ، همیشه در ترس زندگی می کند . به همین علت او در مدرسه مورد تمسخر و اذیت و آزار سایر همکلاسی هایش قرار می گیرد و اغلب او را موجود دست آموز معلم صدا می کنند . این مسائل باعث شده است ، که او آرزوی معمولی بودن در سر داشته باشد و همیشه دوست داشته باشد که یک پسربچه معمولی باشد . یک روز یک پسربچه جدید به نام اسکات وارد مدرسه آنها می شود و به سرعت به محبوب ترین بچه مدرسه تبدیل می شود . انیمیشن کارتونی Teachers Pet یک انیمیشن زیبا می باشد ، همچنین این فیلم برنده جوایز زیادی شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Teachers Pet با دوبله گلوری

Teachers.Pet.480.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.12_13.09.21]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Gary Baseman

– شرکت سازنده : Walt Disney

– تهیه کننده : Gary Baseman

– نویسنده : Gary Baseman

– صدا پیشگان : Wallace Shawn – Mae Whitman – Jerry Stiller

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2004

– مدت زمان : 67 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 480p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *