دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Big Buck Hunter Arcade نسخه PLAZA

بازی های آرکید برای اکثر افراد یاد آور لحظات شیرین کودکی و بازی با دستگاه های قدیمی می باشد ، همه ما حتی یک بار تجربه استفاده از این دستگاه ها را در طول زندگی خود داشته ایم و این تجربه لذت بخش تبدیل به یکی از لحظات بیاد ماندنی زندگی ما شده است . با پیشرفت تکنولوژی و ورود کامپیوترهای شخصی و همچنین کنسول های خانگی به خانه ما دستگاه ها و بازی های ارکید رو به فراموشی رفتند و دیگر خبری از آن دستگاه های دوست داشتنی نبود . بازی های جدیدی که وارد بازار شده اند گرافیک فوق العاده بالایی دارند و گیم پلی درگیرکنده تری نسبت به بازی های آرکید دارند و همین دلیل باعث خارج شدن بازی های آرکید از بازار تولید بازی های رایانه ای شدند . در چنین شرایطی اما هنوز هم این سبک بازی ها طرفداران خود را دارند و استودیوهای بازی سازی خلاقی مانند استودیوی بازی سازی GameMill Entertainment در سال 2016 شروع به ساخت سبک جدیدی از بازی های آرکید برای سیستم عامل ویندوز کرده است .

سایر توضیحات : بازی جذاب Big Buck Hunter Arcade آخرین ساخته استودیوی مذکور در سبک آرکید و شبیه ساز می باشد که سعی داشته است با نوآوری هایی که وارد سبک آرکید می کند نوع جدیدی از این بازی ها را وارد بازار کند . در این بازی شما در نقش یک شکارچی می باشید و باید با کنترل اصلحه خود به سرعت موجودات درنده و همچنین حیواناتی مانند گوزن را شکار کنید و رکورد جدیدی ثبت کنید . سرعت بالای گیم پلی این بازی به همراه موسیقی بسیار جذاب و همچنین گرافیک خیره کننده این بازی باعث شده است که این بازی تبدیل به یکی از پدیده های جدید در سبک آرکید شود . بازی رایانه ای Big Buck Hunter Arcade در تاریخ 25 آکتبر 2016 برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است و موفق به کسب نمره 70% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Big Buck Hunter Arcade نسخه PLAZA

مشخصات بازی Big Buck Hunter Arcade :

نام بازی : Big Buck Hunter Arcade

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : GameMill Entertainment

منتشر کننده : GameMill Entertainment

سبک بازی : آرکید – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 Big Buck Hunter Arcade

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *