دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Delirium نسخه HI2U

Delirium یک بازی ترسناک اول شخص است . یک بازی بی نظیر کوچک در مورد موضوعاتی بزرگ تر از ، از دست دادن ، رها کردن و بدبختی های جهان واقعی . چشمان خود را در یک اتاق غم انگیز و تاریک ، با یک دفترچه خاطرات قدیمی به عنوان تنها همراه خود ، باز می کنید . بنابراین سفر شما آغاز می شود و تاریخ سرسخت این خانه رها شده را از بین می برد . هر اتاق و دفتر خاطرات یک روایت است که تاریخ را در داخل دیوارهای ترسناک این خانه پنهان می کند . اما در طول اکتشاف خود ، از گذشته و پست سرتان غافل نشوید . در گوشه گوشه این خانه ، سرنخ هایی نهفته است .

سایر توضیحات : Delirium یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Night Whale طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . حقیقت تلخ را قبل از آنکه خیلی دیر شود و تاریخ بار دیگر تکرار شود ، در این خانه پیدا کنید . این بازی براساس کشت و گذار و اکتشاف بنا شده و شما باید تمامی اتاق ها را با دقت جستجو کنید . کل بازی بر اساس یک روایت در مورد این خانه و ساکنانش است . این یک سفر کوتاه است و به همین خاطر امکان ذخیره بازی وجود ندارد . هر بار که بازی را از اول آغاز می کنید ، کابوس های شما از سر گرفته می شوند . برای تجربه بهتر بازی پیشنهاد می شود از هدست استفاده کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Delirium :

نام بازی : Delirium

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Night Whale

منتشر کننده : Night Whale

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Delirium

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *