دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Diamo XL

Diamo XL از آن بازی ها است که با گیم پلی بسیار مهیج و اعتیاد آورش شما را مجبور به بازی کردن می کند ، تا انجایی که هموار در ذهن خود این جمله را تکرار خواهید کرد ” فقط یک دور دیگر ” . این بازی می تواند شما را هنگام قرار گرفتن در صفِ ورود به سرور هایِ بازی های دیگر سرگرم کند .این بازی توسط سازنده ای مستقل اما خوش ذوق طراحی شده است  و بازخورد های بسیار مثبتی دریافت کرده ،آنچه می توانید انتظار داشته باشید یک بازی کوچک است ، اما این بازی زیبا را می توان بار ها انجام داد و خسته نشد ، حالت گیم پلی به طور کلی آرکید خواهد بود و هدف بزرگ شما کسب امتیازات جدید است ، امتیازات بالاتر کاراکتر های جدیدی تری برای شما باز خواهند کرد . اگر بخواهم راجع به گیم پلی این بازی بیش تر توضیح دهم باید بگویم این بازی یک مکانیزم Survival را به صورت آرکید پیاده سازی کرده است .محیط بازی حالت یک الماس دارد ، شما می توانید کاراکترخود را در 5 نقطه از این الماس جا به جا کنید تا از برخورد با موانع خود داری کنید .شما باید امتیازاتی که بر سر راهتان قرار می گیرند را جمع آوری کنید ، البته قبل از اینکه توسط دشمنان نابود شوند . جمع آوری امتیازات و حرکت کردن امتیاز شما را افزایش می دهد و هرچقدر امتیاز بالاتری داشته باشید کاراکتر های جدید تری را باز خواهید کرد .کنترل این بازی بسیار ساده است و شما می توانید با استفاده از چهار دکمه خیلی راحت کاراکترتان را بر روی الماس حرکت دهید.می توانید از دکمه های WASD ، Arrow Keys ، دسته یا موس برای کنترل کاراکترتان استفاده کنید .

سایر توضیحات : این  بازی ویژگی ها و قابایت های خوبی به بازیکنان ارائه می کند ، از این رو این بازی کم حجم را می توان نمونه ی بارز عنوانی ساده اما کاربر پسند دانست برخی ویژگی های کلیدی را با هم بررسی می کنیم :
– این بازی را خیلی راحت می توان یاد گرفت و می توان گفت خود آموز است .
– گیم پلی این بازی بسیار سریع ، منعطف و چالش برانگیز است و همواره سخت تر می شود .
– کاراکتر های متفاوت ، با ویژگی های متفاوت برای شما در نظر گرفته شده اند.
– بازی دارای سیستم Close Call و multiplier است تا راه های بیش تری برای افزایش امتیاز وجود داشته باشد .
– موسیقی های این بازی بر خلاف دیگر بازی ها قابل تحمل هستند !


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی کم حجم مهیج آرکید Diamo XL جدید

مشخصات بازی   Diamo XL:

نام بازی : Diamo XL

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nickervision Studios

منتشر کننده : Nickervision Studios

سبک بازی :اکشن ، آرکید

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Diamo XL

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *