دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Gunnheim

بازی Gunnheim در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل SIEIDI Ltd ساخته شده و استودیوی Meridian4 این بازی را در سال 2016 برای PC منتشر کرده است . SIEIDI Ltd که یک استودیوی لهستانی می باشد به صورت مستقل کار کرده و در واقع  بازی اولین تجربه ی کاری این گروه به شمار می رود . از طرفی ناشر بازی تاکنون عناوین مختلفی نظیر The Silent Age , Hektor , Dark Matter و Space Trader را در کارنامه ی خود داشته است .

خلاصه داستان : The Lord of Death دشمن اصلی بازی حمله ی خود به زمین را آغاز کرده و در تلاش هستند تا همه چیز را از بین ببرند . حال شما در نقش قهرمانان وایکینگی هستید که با تمام قدرت باید به نبرد با این دشمن تاریک رفته و او را برای همیشه نابود سازید . Gunnheim به صورت 1 تا 4 بازیکن به صورت همزمان می باشد که عصر طلاسس وایکینگ ها را به نمایش می گذارد . تنوع سلاح ها بسیار زیاد بود و شما می توانید تا دندان خود را به سلاح های مدرن تجهیز کرده و در کنار برادر و خواهر خود به نبرد با مهیب ترین Boss ها و دشمنان بروید . Gunnheim بر مبنا حس شوخ طبیعی بوده که با گرافیک خاص خود و گیم پلی روان توانسته یک بازی جذاب را به وجود آورد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Gunnheim

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : SIEIDI Ltd

منتشر کننده : Meridian4

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 2 replies
    1. Kamal says:

      سلام
      با تشکر از سایت عالیتون
      لینک این بازی مشکل داره
      اگه امکانش هست رسیدگی کنید
      ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *