دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Oh…Sir! The Hollywood Roast نسخه 3DM

به جدیدترین عنوان بازی از سری بازی های oh…Sir خوش آمدید. بازی Oh…Sir! The Hollywood Roast یک عنوان جدید از یکی از بهترنی بازی های سال 2016 به نام Oh…Sir!! The Insult است. در این نسخه از بازی مشاهده می کنید که کیفیت بصری بازی به شدت افزایش پیدا کرده است و بسیاری از ایرادات نسخه پیشین برطرف شده است و نیز امکانات جدیدی نیز به آن افزوده شده است. در بازی Oh…Sir! The Hollywood Roast شما می توانید در نقش یکی از افراد بسیار معروف در هاگوارتز به مسابقه بپردازید و نیز راه رسم این شخصیت را برای ادامه بازی احیا کنید. در این بازی شما باید از دامنه لغات خود برای یک مسابقه تمام عیار استفاده کنید و نیز با استفاده از قابلیت های مختلف بازی قدرت خود را افزایش داده و در آینده یکی از افرادی باشید که مدعی هستید. در این بازی شما با یک سیستم مسابقه ای بسیار پیچیده و سنگین سر و کار دارید که می تواند مدت بسیار زیادی شما برا به خود سرگرم کند.

سایر توضیحات: بازی Oh…Sir! The Hollywood Roast یک بازی نسبتا جالب در سبک شبیه ساز است که در آن شما باید با استفاده از قدرت زبان خود حریف را شکست دهید و او را از دور مسابقات خارج کنید. بدون شک داشتن قدرت بیان و زبان انگلیسی در این بازی ضروری است. این بازی در چندین حالت تک نفره و چند نفره قابل اجراست. بازی Oh…Sir! The Hollywood Roast توسط Vile Monarch برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و توسط شرکت Gambitious Digital Entertainment به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Oh...Sir! The Hollywood Roast جدید

مشخصات بازی Oh…Sir! The Hollywood Roast :

نام بازی : Oh…Sir! The Hollywood Roast

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Vile Monarch

منتشر کننده : Gambitious Digital Entertainment

سبک بازی : ماجرایی – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Oh…Sir! The Hollywood Roast

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *