دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pinstripe نسخه PLAZA

Pinstripe یک ماجراجویی احساسی است که توسط تیم یکنفره در طول 5 سال طراحی و ساخته شده است . در این بازی شما در قالب شخصیتی به نام Teddy به ایفای نقش می پردازید , کسی که مجبور شده است برای زندگی پس از مرگ دختر سه ساله اش Bo بر روی پروژه منجمدسازی , سرمایه گذاری کند . کشف اسرار تاریک از گذشته تدی و مقابله با سستی هایش در مراحل مختلف زندگی و کینه جویی شیطان درون Mr. Pinstripe قابل مشاهده است . Thomas Brush خالق برنده بازی های مستقل Coma and Skinny , هنر زرق و برقدار خود را همراه با روایت داستانی دلسرد کننده و متاثر از The Nightmare Before Christmas, Coraline و Alice in Wonderland به تصویر می کشد .

سایر توضیحات : Pinstripe یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Thomas Brush طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Armor Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . کاوش در 6 سطح مختلف از جهنم , موسیقی گوشنواز ساخته شده توسط خالق بازی , استفاده از ابزار مختلف برای مقابله با موجودات عجیب و غریب , حل معماها و پازل های متنوع , پیدا کردن سرنخ و دنبال کردن آنها , صداگذاری شخصیت های مختلف بازی توسط صدای بازیگران حرفه ای و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Pinstripe نسخه PLAZA

مشخصات بازی Pinstripe :

نام بازی : Pinstripe

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Thomas Brush

منتشر کننده : Armor Games

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Pinstripe

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *