دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Riverhill Trials نسخه PLAZA

شخصیت اصلی بازی خود را در سیاره ای دور افتاده ، اسیر سیاره ای ناشناخته می یابد . او هرگز به یاد نمی آورد که چگونه با این مکان مرموز قدم گذاشته است . شخصیت اصلی بازی در یک سفینه فضایی از خواب بیدار می شود و باید از میان کهکشان پرواز کند تا قبل از فرود بر روی سیاره ای عجیب و غریب ، از سیارک و ساختارهای بیگانه جلوگیری نماید . سیارک سعی دارد با تغییر محیط اطراف پلیر ، تمامی توانایی های بازیکن را به چالش کشیده و هرطور شده او را از رسیدن به مقصدش منحرف سازد . شما در نهایت باید راه خود را برای رسیدن به Riverhill  پیدا کنید .

سایر توضیحات : Riverhill Trials یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Watercolor Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . همه چیزهایی که می بینید ممکن است واقعی نباشند و هرلحظه می توانند جابجا شوند پس ذهن خود را برای به خاطر سپردن مسیر بازی پس از هربار شکست درگیر نکنید . نقشه بازی با دقت و ظرافت بالایی طراحی شده است ، شما بیش از 15 منطقه مختلف را کشف خواهید کرد که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Riverhill Trials Center

مشخصات بازی Riverhill Trials :

نام بازی : Riverhill Trials

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Watercolor Games

منتشر کننده : Watercolor Games

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Riverhill Trials

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *