دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Sonic Mania Plus تمام نسخه ها

Sonic Mania Plus اولین نسخه فیزیکی تحسین شده در سال 2017 است ، در واقع Sonic Mania Plus نسخه نهایی برای ورژن دیجیتالی Sonic Mania است که در یک نسخه فیزیکی جمع آوری شده و حالا ارائه شده است . ماجراجویی 2 بعدی همراه با گرافیک خیره کننده HD که می تواند شما را در خاطرات گذشته تان غرق کند . با مراجعه به مراکز جدید پر جنب و جوش و مناطق کلاسیک همراه با گرافیک خیره کننده با نرخ 60 فریم در ثانیه به اکتشافات خود ادامه دهید . در این نسخه شاهد وجود یک حالت جدید خواهیم بود که به مکان های آشنا قدم می گذارد و بازیکنان جدید و حرفه ای را به طور یکسان به چالش می کشد . این حالت تنها در Sonic Mania Plus یا Encore DLC موجود است . 5 کاراکتر با توانایی های منحصر بفرد در بازی حضور دارند که می توانید ماجراجویی خود را با آنها آغاز کنید . Sonic Mania Plus یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی های Headcannon و PagodaWest Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی SEGA برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Sonic Mania Plus :

نام بازی : Sonic Mania Plus

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Headcannon و PagodaWest Games

منتشر کننده : SEGA

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Sonic Mania Plus

به روز رسانی :

1397/04/29 نسخه FitGirl اضافه شد.
  • 3 replies
    1. MMM says:

      با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از زحمات بسیار زیاد شما برای تهیه کرک بازی ها. لطفا لطف کنید و بازی Team sonic racing را نیز اضافه کنید. امیدواریم شما تلاش و کوشش کنید که کرک شده آن را تهیه کنید نه مثل Sonic Forces که Full Unlocked رو گذاشتید و پس از یک ماه کرک را قرار دادید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *