دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Supraball بهمراه تمامی آپدیت ها

ورزش فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در دنیا می باشد ، میلیون ها نفر بطور روزانه در سرتاسر جهان مشغول انجام این نوع ورزش می باشند و میلیون ها نفر نیز به تماشای این ورزش می پردازند بطوری که این امر این ورزش را به پردرآمد ترین ورزش سرتاسر جهان تبدیل کرده است . حال فکر کنید که اگر قوانین استاندارد فوتبال وجود نداشت و شما با ذهنتان مشغول به انجام این ورزش می شدید چه اتفاقی می افتاد ؟ اگر می توانستید فوتبال را به هر طریقی که علاقه دارید بازی کنید و با استفاده از ذهن و قوه تخیلتان تکنیک هایی ایجاد کنید که تاکنون در هیچ نوع فوتبالی نظیر آن دیده نشده است ، به نظر شما این نسخه از ورزش فوتبال بسیار جذاب و وسوسه کننده نمی باشد ؟ اگر با موارد فوق موافق می باشید بازی رایانه ای Supraball برای شما شاخته شده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Supraball یک بازی ورزشی اول شخص می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Supra Games ساخته شده است . این ورژن از بازی فوتبال با تمام بازی های فوتبالی که تاکنون دیده اید یک تفاوت عمده دارد ، این بازی با دید اول شخص روایت می شود و شما می توانید در نقش دفاع ، حمله و دروازه بان به ایفای نقش بپردازید . گیم پلی این بازی یکی از نقاط قوت این بازی به شمار می رود هیچ گونه محدودیتی در نحوه بازی شما اعمال نشده است و تنها مانع شما در این بازی محدودیت قوه تخیل شما می باشد . بازی رایانه ای Supraball در تاریخ 2 می 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 64% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Supraball بهمراه تمامی آپدیت ها

مشخصات بازی Supraball :

نام بازی : Supraball

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Supra Games

منتشر کننده : Supra Games

سبک بازی : ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Supraball

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *