دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Survival driver 2 Heavy vehicles نسخه PLAZA

کنترل خودرو های سنگین بدون شک به آسانی خودرو های سبک نیست چرا که علاوه بر دنده های متفاوت و نیز سیستم گیربکس کاملا متفاوت، سبگینی و وزن خودرو نیز در این مسئله تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. همچنین اندازه خودرو نیز می تواند در دقت رانندگی تاثیر بسزایی بگذارد. در بازی Survival driver 2 Heavy vehicles شما در نقش راننده چندین خودرو مختلف خواهید بود که راندن آنها بسیار مشکل است. در این بازی شما می توانید 4 خودرو متفاوت نظیر خودرو جنگی، تانک، کامیون و حتی هلیکوپتر را برانید و وظایف محوله را انجام دهید و تقریبا تمام این خودرو ها به اسلحه تجهیز شده اند. در ابتدای بازی شما باید به دنبال خودرو بگردید و سوار آن شوید. وظیفه شما این است که به خط پایان برسید. البته باید این کار را در زمان تعیین شده انجام دهید. دقت کنید که خط پایان می تواند در انتهای جاده یا حتی در مکانی مخفی باشد. شما باید با کمترین خرابی به خط پایان برسید. همچنین برای نابودی موانع می توانید از اسلحه خود استفاده کنید.

سایر توضیحات: بازی Survival driver 2 Heavy vehicles یک بازی بسیار جذاب و اکشن است که در آن شما با ایده ای جدید روبرو هستید. شما باید چندین وسیله نقلیه عجیب را انتخاب کنید و با استفاده از آنها به نقطه پایان برسید. در این بازی بیش از 11 جاده و مسیر مختلف موجود است و در آپدیت های بعدی بدون شک مراحل جدیدتری نیز به بازی افزوده می شود. بازی Survival driver 2 Heavy vehicles توسط Tero Lunkka برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Survival driver 2 Heavy vehicles جدید

مشخصات بازی Survival driver 2 Heavy vehicles:

نام بازی : Survival driver 2 Heavy vehicles

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tero Lunkka

منتشر کننده : Tero Lunkka

سبک بازی : اکشن – مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Survival driver 2 Heavy vehicles

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *