دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر theHunter Call of the Wild Vurhonga Savanna تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

پس از کشف ناحیه ای از ناحیه لایتون لیک ، از تپه های هیرشفلدن بازدید کردید و در جنگل های سرد و یخ زده پارک ملی مدود تاگا شکار کردید ، زمان آن رسیده است که به سمت جنوب حرکت خود را آغاز کنید . Vurhonga Savanna نیاز به کمک شما دارد و شما می توانید به ندایش پاسخ دهید . از بین بردن ساقه ها ، کشف رودخانه ها و در معرض کشمکش سحر آمیز قرار می گیرید ؛ زیرا شما نقش سرپرست را برعهده می گیرید و باید از زمین ها در برابر شکارچیان و دیگر بدبختی های احتمالی جلوگیری کنید . فرصت های شبیه به اینها چندان دور از دسترس نیست بنابراین چمدان خود را ببندید . آفریقا خواستار شماست .

سایر توضیحات : theHunter Call of the Wild Vurhonga Savanna یکی از بازی های سبک ماجرایی ، شبیه ساز و ورزشی است که توسط کمپانی Expansive Worlds طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Avalanche Studios برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Vurhonga Savanna از طیف گسترده ای از حیوانات و محیط های قابل توجه جدید برای کشف و شکار پشتیبانی می کند . در اینجا شما می توانید مسیر خود را هموار کنید و زیبایی ، شگفتی ها و خطرات خود را کشف کنید یا یک داستان جذاب جدید با 16 مأموریت جدید ،، 32 مأموریت جانبی و 14 ماموریت سرپرست را دنبال کنید . پدربزرگ شما ، نيبولو تسابابو سرپرست ارشد در محل نگهداری است . مسئولیت اصلی او حصول اطمینان از ایمنی و ثبات این منطقه حفاظت شده است اما در طول چند سال گذشته افزایش سن باعث شده تا او قادر به اداره تمامی امور نباشد . او نمیتواند با شکارچیان و سایر نیروهای مخالف که ذخایر را تهدید می کنند ، مقابله کند . او برای رسیدن به هدفش ، به کمک شما نیاز دارد .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*Vurhonga Savanna مستقل بوده و به ورژن 1.22 آپدیت شده و تمامی محتواهای منتشر شده قبلی را دارا می باشد*

مشخصات بازی theHunter Call of the Wild Vurhonga Savanna :

نام بازی : theHunter Call of the Wild Vurhonga Savanna

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Expansive Worlds

منتشر کننده : Avalanche Studios

سبک بازی : ماجرایی ، شبیه ساز و ورزشی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

theHunter Call of the Wild Vurhonga Savanna

به روز رسانی :

1397/06/14 آپدیت جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *