دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Think of the Children نسخه GOG

Bobby کوچولو مرده ! باربیکیو  اتش گرفته است ، Jen در حال خوردن توت های سمی است و کیک تولد هنوز باید خنک شود . این یک روز شگفت انگیز دیگر است ، یک پیکنیک با کودکان Think of the Children ، این بازی یک عنوان شبیه سازی وظایف والدین است که به صورت چند نفره محلی پیاده سازی شده است .شما به دلیل بد بودن در وظایف سرپرستی و به خطر انداختن فرزنداتان پایتان به دادگاه کشیده شده است . دادستان یک سری رویداد ها را به عنوان مدرک ارائه می کند ،حال ممکن است شما محکوم  یا تبرئه شوید. یک جشن تولد در پارک ،یک روز تفریحی در باغ وحش ، یک مسافرت و … هر یک از این مکان ها واقعا از آنچه به نظر می رسند خطرناک تر هستند و حتی امن ترین مکان ها نیز پر هستند از خطرات مرگبار. می توانید به تنهایی بازی کنید یا اینکه به بقیه والدین بچه ها ملحق شوید تا در تجربه ای فراموش نشدنی مهارت های سرپرستی خودتان را افزایش دهید و از محکوم شدن به زندان جلوگیری کنید .

سایر توضیحات :اگر تصمیم دارید این  بازی  را تجربه کنید باید بتوانید همزمان چندین کار انجام دهید .بچه ها لحظه ای آرام نمی نشینند .این صحنه را در نظر بگیرید ” همزمان باید به  باربیکیو  رسیدگی کنید ، میز های پیکنیک رابچینید در همین حال بچه ها دارند با یک سگ وحشی بازی می کنند و دو تا از ان ها به سمت جاده دویدند. “وظایف سرپرستی کودکان بسیار سخت است. شما باید تمامی وظایفتان را به بهترین نحو انجام دهید و کودکان را زنده و سر حال نگه دارید .هیچ جا امن نیست . پارک محله ، لب دریا ، سوپرمارکت ، باغ وحش جاهای زیادی هستند که با بچه ها از آن ها بازدید می کنید و با خطرات موجود دست و پنجه نرم می کنید حالا این ها به کنار  ،بچه ها را خطرات دیگری هم تهدید می کنند ان ها می توانند توت های سمی بخورند،در محیط هایی مثل سوپر مارکت ممکن است از قفسه ها بالا بروند ،حتی ممکن است با ابزار برقی کار کنند و با خطر مواجه شوند .شما باید کاملا هوشمندانه برخورد کنید تا اتفاقی برای کودکان نیفتد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی دو نفره شبیه سازی وظایف والدین کامپیوتر Think of the Children

مشخصات بازی   Think of the Children:

نام بازی : Think of the Children

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده :  Jammed Up Studios

منتشر کننده : Surprise Attack

سبک بازی :اکشن ، شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Think of the Children

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *