دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wonder Boy The Dragons Trap نسخه SKIDROW

مناظری چشم نواز , سبک هنری منحصر بفرد و موسیقی متن گوشنواز . اینبار نیز شاهد یکی از بهترین بازی های اکشن کلاسیک خواهیم بود که ترکیبی باورنکردنی از اکتشاف ، عمل و ماجراجویی را بوجود آورده است . Meka-Dragon شخصیت شوم داستان بازی نام دارد که نیمی انسان-نیمی اژدها است . در این بازی شما به عنوان شخصیت اصلی باید به دنبال راهی برای درمان این موجود عجیب و غریب باشید . تنها راه رسیدن به هدفتان پیدا کردن Salamander Cross می باشد , جادویی قدرت که قادر است برای همیشه این نفرین شوم را از بین برد .

سایر توضیحات : Wonder Boy The Dragons Trap یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Lizardcube طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی DotEmu برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . جالب است بدانید با کشتن هرکدام از دشمنانتان در طول بازی , به همان شخصیت کشته شده بدل خواهید شد . بازی این امکان را فراهم کرده تا در قالب شخصیت های کلاسیکی از جمله Hu-Man , Hu-Girl , Lizard-Man, Mouse-Man, Piranha-Man, Lion-Man و Hawk-Man به ایفای نقش بپردازید , کاراکترهایی که هرکدام دارای توانایی و مهارت های مخصوص به خود بوده و هرکدام از زاویه ای متفاوت به کشف عمیق ترین اسرار این سرزمین می پردازند . تمامی مراحل بازی از 3 سطح دشواری تشکیل شده و در هرزمان که مایل بودید بازی این اجازه را به شما می دهد تا گرافیک و صدای بازی را به حالت 8 بیتی تغییر دهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Wonder Boy The Dragons Trap نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Wonder Boy The Dragons Trap :

نام بازی : Wonder Boy The Dragons Trap

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Lizardcube

منتشر کننده : DotEmu

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Wonder Boy The Dragons Trap

  • 4 replies
    1. علی says:

      سلام
      طبق دستور راهنمای نصب بازی رفتم اما بازی اجرا نمی شود.لطفاراهنمایی کنید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *