دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Youropa v1.2.3.0 نسخه کرک شده GOG

Youropa

یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی frecle ApS طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . با ساختن سطوح، شهرها و ایجاد شخصیت های خود، بازی را گسترش دهید. کل بازی با استفاده از ابزارهای ساخته شده در ویرایشگر، فوق العاده آسان است. باز کردن بیش از 450 بلوک ساختمان، ایجاد سطح شگفت انگیز و ایجاد ماجراهای جذاب با لینک کردن سطوح به هم بر روی نقشه بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود. Youropa یک بازی در مورد شکستن قوانین است، در حال چرخش و فکر کردن در خارج از چارچوب معمول.

بیدار شدن در یک درخت به دام افتاده و بدون احتیاط به هیچ چیز، شما باید یک شهر عجیب و غریب شناور در آسمان را کشف کنید تا یاد بگیرند که چه کسی هستید و در کجای جهان قرار دارید. شما در قالب شخصیتی به نام Youropean به ایفای نقش می پردازید ، مردی که این اجازه را به شما می دهد تا برروی دیوار و سقف راه بروید. شما باید توانایی های منحصر به فرد خود را برای حل یک مجموعه دائما در حال توسعه از چالش استفاده کنید. شما می توانید پازل های فیزیکی، معما، دشمنان وحشی، خطرات زیست محیطی و موارد دیگر را در یک جهان انتزاعی اما منطقی که درک شما از ابعاد سوم را به چالش می کشد، مشاهده کنید.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Youropa Center

نام: Youropa
شرکت سازنده: frecle ApS
تاریخ انتشار: 2018
زبان: انگلیسی
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن و ماجرایی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: frecle ApS
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/10/10 نسخه Youropa v1.2.3.0 - GOG اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *