دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Aeon – PC

بازی Aeon یک بازی جذلب و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن است. Aeon یک بازی تیراندازی VR برای HTC Vive و Oculus touch است. در این بازی همه چیز در مورد مبارزه بسته بندی شده است. شما شروع به بازی با یک جفت شمشیر و تعدادی تیز در پشت خود می کنید، و همچنین دو اسلحه سنگین کالیبر برای کشتن دشمن در دست دارید. انیمیشن مبارزه با یک زمان باور نکردنی تیراندازی توانمندی زندگی به ارمغان می آورد. این درست مثل همه فیلم های سینمایی با حرکت های آهسته است. در این واقعیت مجازی شما می توانید همان کار را انجام دهید. زمان خنک سازی برای بازسازی گلوله وجود ندارد، اما بیشتر شما سلاح های خود را می اندازید و یا دست ها را حرکت می دهید. به طور کلی، به آرامی حرکت می کنید، زمان کندتر جریان می یابد. این امر اجازه می دهد تا بازی هیجان انگیز ترشود. فیلم مانند ریتم! این همان چیز است که همه به دنبالش هستیم. بنابراین بدن خود را کنترل کنید، پایدار باشید، اعمال دشمن خود را به دقت بررسی کنید و بکشید!

سایر مشخصات بازی: سازندگان این بازی در رابطه با آن می گویند: در این بازی بسیاری از کارهای سخت است و تمرکز ما به ایجاد یک بازی واقعیت مجازی برای لذت بردن بازیکن است. ما امیدواریم که این بازی شما را سرگرم نماید. ما جزئیات واکنش های فیزیکی زیادی را به بازی داده ایم. پوسته گلوله در اطراف پراکنده مسی شود و شما می توانید آنها را در صورتی که به اندازه کافی سریع باشید جذب کنید. شما می توانید موشک دشمن را معکوس کنید یا آن را سرنگون سازید. شما می توانید سلاح خود را برای جلوگیری یا کاهش گلوله استفاده کنید. شما همچنین می توانید پوسته یک موشک را در دست خود نگه دارید.

Aeon.center

مشخصات بازی Aeon:

نام بازی :  Aeon

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : می 2017

شرکت سازنده : Illusion Ranger

منتشر کننده : Illusion Ranger

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Aeon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *