دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Algo Bot PROPER – PC نسخه PLAZA

Algo Bot PROPER خود را برای شروع سفری جنجالی و گذر از موانع در داخل کشتی Algo Bot آماده کنید. چه کسی می داند که چه چیزی در انتظار شما خواهد بود؟ موانع موجود بر سر راه شما کدامند؟ چه نیروهایی برای شکست شما در این کشتی مستقر شده اند؟ آیا برای شروع این نبرد قدرتمندانه آماده هستید؟ در این سفر هیجان انگیز تمام ذهن و فکر شما برای حل معماها و کشف رمز و رموز این کشتی به چالش کشیده خواهد شد. هیجانی تکرارناپذیر را در رقابتی جنجالی با Algo Bot proper تجربه خواهید کرد. در تمام مراحل راهنمایی های ما به شما در رسیدن به هدف نهایی کمک خواهد کرد ولی این هوش و تیزبینی شماست که کسب امتیاز و رسیدن به قهرمانی را در این بازی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سایر مشخصات : شما در نقش یک فرمانده و کاپیتان وارد این کشتی که در آب های اروپا در حال حرکت می باشد وارد می شوید. به خوبی محیط اطراف خود را بررسی و موانع و چالش ها را تا حد امکان شناسایی نمایید. خوب بیاندیشید و راه حلی مناسب برای از میان برداشتن موانع بیابید. تمام فکر و ذهن خود را درگیر بازی نمایید. زمان را هدر ندهید. سریع تصمیم گرفته و پیش بروید در نظر داشته باشید که موانع و دشمنان بسیار قدرتمندی در این مسیر برای رقابت و شکست دادن شما آماده هستند. از چالش هایی که بازی در مراحل بالاتر برای شما در نظر گرفته است شگفت زده خواهید شد. تنها با تلاش بی وقفه و قدرتمندانه خواهید توانست معمای اصلی را حل کنید و قهرمان این ناو دریایی سه بعدی شوید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Algo.Bot.PROPER.cente

مشخصات بازی Algo Bot PROPER :

نام بازی : Algo Bot PROPER

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 14Feb, 2018

شرکت سازنده : Fishing Cactus

منتشر کننده : Fishing Cactus, Plug In Digital

سبک بازی : Indie

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Algo Bot PROPER

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *