دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gray Matter برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Gray Matter یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Wizarbox طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی dtp entertainment برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در ابتدای بازی سم سوار بر موتور زیر باران در حال رفتن به سمت لندن است که به طور تصادفی به سمت آکسفورد هدایت می شود . به دلیل نامساعد بودن آب و هوا , کنترل موتور را از دست می دهد و به زمین می خورد . او مجبور می شود به عمارتی قدیمی به نام Dread Hill که در نزدیکی خانه دیوید است , پناه ببرد . سم قصد دارد تا به گروه جادوگران Daedalus بپیوندد ولی پس از تحقیقات بسیاری که انجام می دهد , متوجه می شود برای آنکه بتواند به هدفش برسد راهی ندارد جر آنکه با استفاده از مکر و حیله خود را به عنوان دستیار شخصی به نام دکتر Style معرفی کند . پس از آنکه سم موفق می شود نظر دکتر را جلب کند , در ابتدای راه تنها وظیفه پیدا کردن موضوعات مهم برای آزمایشات استایل را داشت ولی به تدریج توانست به همراه استایل آزمایشات را انجام دهد و به توانایی های بالقوه دست یابد . بازی دارای معماها و پازل های متعددی است و شما باید به عنوان یک شعبده باز ماهر و با استفاده از ترفندهای مخصوص به خودتان تمامی آنها را حل کرده تا به هدفتان برسید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

تصاویری از محیط بازی

Gray.Matter.1.www.Download.ir Gray.Matter.2.www.Download.ir Gray.Matter.3.www.Download.ir Gray.Matter.4.www.Download.ir

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Processor: 1.8 GHz Processor or faster
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0 compatible 256 MB Graphics Card with Shader 2.0
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 6 GB available space

 

دانلود بازی Gray Matter برای کامپیوتر با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 15 replies
    1. مرتض says:

      با عرض سلام خسته نباشید..من این بازی Gray Matterدانلود نصب کردم.تو اجرا مشکل دارم این پیام رو میده.اگه راهنمای کنین ممنون میشم..orignal disk not found:please make sure the original discis ineserted into drive and can be accessed by the computer.retart the application and try againgفکر کنم سی دی اورجینال میخواد؟

      پاسخ دادن
        • مرتض says:

          سلام.کرک کپی کردم تو مسیر بازی که نصب هست ولی پیام رو میده؟کرکو باید تو پوشه مخصوصی کپی کنم یا فرق نمیکونه.منظرتون کرک هست جایگزین کنم؟

          پاسخ دادن
          • Nima says:

            سلام
            کرک رو جایی کپی کردید که فایل اجرایی بازی در اون قرار داره ؟ پیغام ریپلیس دریافت کردید ؟

            پاسخ دادن
        • مرتض says:

          با سلام خسته نباشید.خیلی ممنون از شما وسایت خوبیتون.مشکل درست شد من درست کپی نکرده بودم محتویات داخل کرک رو باید درست جای اجاری بازی باید کپی میکردم که ریپلس رو نشون بده.دست شما درد نکونه.6 گیگ هدر نرفت.عاشق این سبک بازهای معمای هستم.سفر به سیبری 1.2رو 8سال پیش تو پلستیشن تموم کردم این بازی هم سبک اوناس.آقا نیما دسدتون درد نکونه..عالی بود.تشکر….

          پاسخ دادن
    2. اقا امین(amin18) says:

      سلام اقا میشه بازی Game of Thrones A Telltale Games Series episode 6 که اپیزود اخرش هست رو بزارید؟
      بخدا دارم دق میکنم خیلیه اومده هیچ کس هم برا دانلود نزاشتدش.فقط اگه نمیزاریدش بگید بهم که بدونم.یا لینکشو بفرستید به یاهوم بازم خوبه

      پاسخ دادن
    3. اقا امین(amin18) says:

      سلام بازیش مثل black mirror ؟؟
      یادش بخیر عاشق بلک میرور بودم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *