دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Kingdoms and Castles Merchants and Ports – PC نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

Kingdoms and Castles Merchants and Ports بازی Kingdoms and Castles Merchants and Ports یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز استراتژیک می باشد که در آن شما باید یک دهکده کوچک را به شهری بزرگ و با ابهت گسترش دهید و حکومت بزرگ خود را ایجاد کنید. حکومت شما باید در مقابل خطرات و تهدیدها آماده مقابله و زنده ماندن باشد. آیا جنگجویان و مبارزین باعث ترک و فرار شهروندان و ساکنین شما خواهند شد؟! و یا آنها را متوقف می کنند و با استفاده از سلاح های بسیار و قدرت فراوان از دروازه های شهر محافظت می کنند. آیا اژدها با آتش خود باعث سوختن و مشتعل شدن انبار آذوغه و غلات شما خواهد شد، آیا افراد شما از قحطی و  گرسنگی در زمستان جان خواهند داد یا شما قادرید خواهید بود ورق را برگردانید و باعث پیروزی و سربلندی و آسایش افراد خود شوید؟

سایر مشخصات : در بازی Kingdoms and Castles Merchants and Ports شما باید شهر خود را طوری با استراتژیک خاص خود شکل دهید تا باعث شادی و خوشحالی کشاورزان خود شوید و بتوانید افراد بیشتری را برای سکونت در حکومت خود جذب کنید. مالیات آنها را طوری دریافت کنید که تنها برای گذران امور قلعه نیاز باشد! مطمئن شوید که در زمستان به کشاورزان و تغذیه آنها و زندگیشان رسیدگی می شود! برای آنها کلیسا بسازید تا آنها را از ناامیدی و کشیده شدن به میخانه ها نجات دهید و همیشه شاد باشند. میدان شهر را برای برگزاری جشنواره ها شکل دهید. بازی Kingdoms and Castles Merchants and Ports یک بازی بسیار پرطرفدار و جذاب می باشد که توانسته نظر بسیاری از افراد را با امکانات و قابلیت های فراوان و شبیه سازی های بی نظیر خود جلب کند.

Kingdoms.and.Castles.Merchants.and.Ports.center

مشخصات بازی Kingdoms and Castles Merchants and Ports :

نام بازی : Kingdoms and Castles Merchants and Ports

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 20Jul, 2017

شرکت سازنده : Lion Shield, LLC

منتشر کننده : Lion Shield, LLC

سبک بازی : استراتژیک ، شبیه سازی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

Kingdoms and Castles Merchants and Ports

به روز رسانی :

1397/02/03 آپدیت v110r5 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *