دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Major Gun v4.2.5 برای اندروید و iOS

Major Gun

تروریسم، بیماری های روانی و تهدید های جانی دیگر، از جمله خطرات و تهدید ها برای مردمان یک سرزمین محسوب می شوند. از این رو نیروهای ویژه ای برای مبارزه با اینگونه تهدیدها در هر کشوری آماده میشوند و آموزش های خاصی می بینند. در بازی Major Gun شما در نقش یکی از همین نیروهای ویژه قرار دارید که باید دشمنان را به خاک و خون بکشید و یا با استفاده از راه های دیگری آنها را قانع کنید که دست از مبارزه بکشند.

بازی Major Gun

یکی از بهترین و زیباترین بازی های شوتر و ماجرایی است که توسط شرکت byss mobile برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. در این بازی نیروهای ویژه ای نظیر تک تیرانداز، ضد تانک، تیربار و … وجود دارد. شما باید با استفاده از این تیم قوی به تروریست ها حمله کنید چرا آنها مخل آرامیش جامعه هستند و امنیت مکانهای مهمی نظیر، ایستگاه های مترو، چاه های نفتی و بندرها را سلب کرده اند. پس پیش به سوی نابود کردن دشمنان!

سایر توضیحات: بازی Major Gun یک بازی شوتر بدون پایان است و بدون شکا شما از بازی لذت خواهید برد. در این بازی شما قادر خواهید بود تا اسلحه های خود را به روز کنید و حتی موارد جدیدی را به کار گیرید. انواع مختلف اسلحه در این بازی وجود دارد و تمام اینها تنها برای ایجاد امنیت و آرامش و نابودی تروریست ها است. این تروریست ها علاوه بر نفوذ به نقاط حساس شهر، اقدام به گروگان گیری نیز کرده اند و یکی از وظایف دیگر شما قطعا نجات جان این گروگان ها است.

 

  • تغیرات نسخه v4.2.5 :
  • Performance improvements and bug fixes
  • Double your coins after each mission
  • Pure old school style action
نام: Major Gun
حجم فایل: 100 مگابایت
شرکت سازنده: byss mobile
ورژن: v4.2.5
فرمت فایل: apk
سبک بازی: اکشن
مناسب برای گروه سنی: 16 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.4 به بالا و iOS 10.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/02/25 نسخه v4.2.5 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *