دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Masters of Anima – PC نسخه CODEX

Masters of Anima بازی بسیار هیجان انگیز Masters of Anim یک ماجراجویی واقعی و خارق العاده در دنیای سحرآمیز جرقه ها و اخگرها می باشد. شما باید در مقابل نیروهای شیطانی به مقابله و نبرد بپردازید. این بازی که سراسر مبارزات اکشن می باشد شما را در مسیر انتخاب های مختلف و سرنوشت ساز قرار می دهد تا استراتژیک خاص خود را پیاده و اجرا کنید. به لطف گیم پلی بصری و منحصر به فرد بازی و فضایی که در آن قرار دارید می توانید با استفاده از کنترلرهای صفحه کلید و ماوس تا بیش از صد پشتیبان و نگهبان را احضار کنید و به کنترل آنها بپردازید. شما قدرت های باورنکردنی بسیاری به دست خواهید آورد که همین امر باعث طمع شما برای دست یافتن به درجه و رتبه بالا می شود.

سایر مشخصات : در بازی فوق العاده زیبا و جذاب Masters of Anima از نیروی ویژه Anima استفاده کنید تا بتوانید بر دشمن فائق شوید. در طول ماجراجویی ها و کاوش هایتان، کنترل نیروهای نگهبان و امنیتی جدیدی را فرا خواهید گرفت. هر کدام از این گاردها دارای ویژگی های ویژه و منحصر به خودشان هستند که می توانند شما را در این سرزمین یاری کنند تا به کاوش و ماجراجویی بپردازید. به علاوه می توانید در همین مسیرها و یادگیری ها به انتخاب فرماندهان قدرتمند برای واحدهای خود دست بزنید. قدرت ها و نیروهای جدید به دست آورید. نه تنها برای خودتان بلکه برای نیروهای گاردتان! این گونه است که می توانید به یک فرمانده واقعی Anima تبدیل شوید.

Masters.of.Anima.center

مشخصات بازی Masters of Anima :

نام بازی : Masters of Anima

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 10Apr, 2018

شرکت سازنده : Passtech Games

منتشر کننده : Focus Home Interactive

سبک بازی : اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Masters of Anima

  • 2 replies
    1. milad says:

      سلام من هر چی این بازی رو نصب میکنم وقتی اجراش میکنم 1 دقیقه از بازی اجرا میشه بعدش این ارور رو میدهa problem caused the program to stop working correctly windows will close the program and notify you if a solution is available
      کرک هم همه چیم درست کپی کردم اگه راهنمایی کنین که چه طور این مشکلو رفع کنم ممنون میشم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *