دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی MIAZMA or the Devils Stone – PC نسخه SKIDROW

Jonathan Hunt یک روزنامه نگار از اهالی نیویورک است. چندی پیش اون توانست با حل معمای حلقه Yoomurjak نام و نشانی برای خود بهم بزند و کمی معروف شود. این بار یک موسسه فیزیک هسته ای از او خواسته تا پرده از راز ناپدید شدن ناگهانی بردارد. اما این داستان به یافتن معمایی بسیار قدیمی منجر می شود بطوریکه پس از قرن ها بار دیگر این معما بر سر زبان ها می افتد. چرا کی برای به دست آوردن این سنگ قیمتی تلاش نمی کند و هر کسی می خواهد به هر نحوی شده از شر این سنگ خلاص شود؟ بازی MIAZMA or the Devils Stone روایتگر داستان جنایی و رازآلودی است که شما را وارد یک بازی جدید می کند.

سایر توضیحات: بازی MIAZMA or the Devils Stone یک بازی معمایی و ماجرایی است که در آن شما در نقش یک روزنامه نگار و کارآگاه نیمه خصوصی باید راز یک معمای عجیب را کشف کنید. بازی MIAZMA or the Devils Stone توسط شرکت Private Moon Studios برای پلتفرم ویندوز تولید و توسط شرکت Microïds Indie به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

MIAZMA or the Devils Stone center

مشخصات بازی MIAZMA or the Devils Stone:

نام بازی : MIAZMA or the Devils Stone

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Private Moon Studios

منتشر کننده : Microïds Indie

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

MIAZMA or the Devils Stone

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *