دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Strike Fighters 1.16.0 برای اندروید و آیفون

Strike Fighters یکی از بازی های بسیار زیبا و شبیه ساز می باشد که توسط استودیو بازی سازی Third Wire Productions برای دیوایس های اندروید و آی او اس بصورت رایگان عرضه شده است . این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های شبیه ساز به شمار رفته که تاکنون بیش از 5 میلیون کاربر آن را دریافت کرده اند . در بازی Strike Fighters شما در نقش یک خلبان هستید و باید هواپیما و جت جنگی خود را برای مبارزه با دشمنان آماده کنید . توجه داشته باشید که تمامی دشمنان شما هم در سطح زمین و هم در هوا وجود دارند و شما باید بدون برخورد با آنها با استفاده از سلاح های قدرتمند از جمله موشک, تیربار, اتم و غیره از بین ببرید .

در بازی Strike Fighters جنگ در تمامی نقاط از جمله منطقه های کوهستانی, بیابانی, جنگلی و غیره صورت می گیرد و باید با کنترل کردن صحیح دیوایس و با بکارگیری صحیح اسلحه ها از منطقه محافظت شده در مقابل دشمنان ایستادگی کنید و مراقب شلیک های دشمنان در مقابل خود باشید . بازی شبیه ساز هواپیماهای جنگنده با محیط سه بعدی و گرافقیک بسیار بالا بصورت اچ دی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0.3 به بالا و آی او اس 7.1 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی Strike Fighters را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم که از دانلود بازی لذت ببرید .

ویژگی های بازی Strike Fighters :

– محیط بازی بصورت سه بعدی

– گرافیک بسیار بالا

– کیفیت بازی HD

– سبک بازی شبیه ساز

– کنترل کردن آسان هواپیماها

– دارای کمپین پوشش جنگ سرد مبارزه با هوا 1954-1979

– دارای افزایش امتیاز برای باز کردن جت های جنگی جدید

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از اندروید 4.0.3 به بالا و ای او اس 7.1 به بالا

تغییرات در نسخه جدید :

– رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

Dogfight against MiGs! Cold War jet air-combat game on the go!Use your phone’s tilt sensor to control classic warplanes and engage in dogfights through aviation history. Fun action-packed combat flight game! Easy controls using accelerometer (tilt sensor)! Campaign covering Cold War air combat from 1954 to 1979! Progress through the years to unlock more advanced aircraft! Level up to earn more keys and fight against increasing enemy AI difficulty! Become an Ace pilot! See how you rank against your friends on Google Play Games!This app contains advertising, in-app purchasing, and social sharing through Google Play Games. Any in-app purchase will remove the ads. If you have any interest in aviation, download Strike Fighters now and try it out, it’s FREE!

 

Strike Fighters

به روز رسانی :

1395/7/05
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *