دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Autodesk AutoCAD v2021 نسخه مک

Autodesk AutoCAD

یک نرم افزار نام آشنا و قدرتمند برای طراحی نقشه کشی های مختلف می باشد که به درخواست زیاد کاربران و استقبال از نسخه ویندوز آن نسخه مک را در این پست در اختیار شما قرار داده ایم . نرم افزار Autodesk AutoCAD برای مهندسین عمران و معماری در نظر گرفته شده است و با استفاده از نرم افزار ارائه شده کاربران میتوانند پروژه خود را مطابق با استانداردهای جهانی پیش ببرند . اتوکد یک رهبر جهانی در راه حل طراحی های 2D  و 3D است . مدل سازی 3D برای سرعت بخشیدن به کار طراحی و مستند سازی ، مدل های به اشتراک گذاری و توسعه ایده های جدید می باشد . این نرم افزار می تواند نیازهای طیف گسترده ای از مشتریان را برآورده سازد .

نرم افزار Autodesk AutoCAD

به شما اجازه می دهد برای حل مشکلات طراحی پیچیده ابزارهای حرفه ای را در دسترس داشته باشید . در این نرم افزار می توانید ایده های پروژه در قالب PDF مانند تمرین های ساختگی ، به دست آمده توسط چاپ 3D تجسم و … ذخیره سازید . این نرم افزار دارای رابط کاربری جدیدی نیز می باشد و همچنین فرایند طراحی بهبود یافته است . در این نرم افزار پس زمینه تیره تر نه تنها زیبایی به محیط برنامه بخشیده بلکه آن رابا ساخت خطوط ریز قابل توجه ، دکمه ها ، و متن خستگی چشم را کاهش داده است .

نام: Autodesk AutoCAD
شرکت سازنده: Autodesk
ورژن: v2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: dmg
پلتفرم: مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/06/21نسخه Autodesk AutoCAD 2021 اضافه شد.
  • 21 replies
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        با آی پی خارج از ایران برای دانلود با سرعت بالا و فایلهای خحیم باید اکانت خریداری شود.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *