در این دوره آموزشی می آموزید که چگونه یک شخصیت برای بازی های موبایلی با polygon های بالا در 3ds Max ،Photoshop و ZBrush خلق کنید. قدم های ضروری برای ساخت شخصیت از صفر مورد بررسی قرار می گیرند. ابتدا با استفاده از 3ds Max اقدام به ایجاد mesh های پایه می کنید، سپس به کمک ZBrush، ساختار بندی را آغاز می کنید. در انتهای دوره مهارت لازم برای ایجاد شخصیت های بازی برای پلتفرم موبایل با polygon های بالا را کسب خواهید کرد. نرم افزار های مورد نیاز این دوره ZBrush 4R7 ،3ds Max 2016 ،Photoshop CS6 می باشند.
مشخصات دوره آموزشی Designing a Character for Mobile Games in ZBrush :
– ژانر : آموزشی
– شرکت سازنده : pluralsight
– مدرس : Daniel da Costa
– فایل های پروژه : دارد
– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 3 دقیقه
– سطح دوره: پیشرفته
– زبان : انگلیسی
– کیفیت نمایش : 720×1280
– فرمت فایل : Mp4
– زیرنویس انگلیسی : ندارد
– زیرنویس فارسی : ندارد