دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Media Composer 8.6 Essential Training لیندا

نرم افزار مدیا کامپوزر به گونه ای طراحی شده است که از اتلاف وقت جلوگیری می کند، قابلیت همکاری و اجرای تدوین به صورت زنده را دارد ، از تمامی فرمت های HD و SD برای ویرایش و تدوین پشتیبانی می کند . این نرم افزار به خاطر سیستم non-linear editing system خود بسیار مشهور است . non-linear editing system یا همان NLE سیستمی است که در آن تدوین و ویرایش فیلم بر روی محتوای اُریجینال صورت نمی گیرد بلکه برای جلوگیری نمودن از تخریب محتوا از نسخه ی اصل کپی تهیه نموده و بر روی آن تدوین انجام می گیرد . نرم افزار Media Composer یکی از برنامه های فوق تخصصی تدوین و ویرایش فیلم می باشد که توسط شرکت Avid Technology تهیه و منتشر شد .

این نرم افزار در سال 1989 ابتدا برای سیستم عامل مکینتاش و سپس برای سیستم عامل ویندوز عرضه شد و از اوایل دهه ی 90 میلادی، نرم افزار Media Composer به نرم افزار اصلی تدوین فیلم به روش non-linear editing system در صنعت سینما و تلویزیون تبدیل گشت . از آن زمان تاکنون ثابت شده است که نرم افزار Media Composer بهترین نرم افزار تدوین و ویرایش در صنعت سینما، تلویزیون و رسانه است  که سالانه توسط هزاران تدوینگر و کارگردان مورد استفاده قرار می گیرد . فیلم آموزشی Lynda Media Composer 8.6 Essential Training توسط یکی از بهترین و محبوب ترین مدرسین بنام Maxim Jago طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش نرم فزار مدیا کامپوزر 8.6 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Media Composer 8.6 Essential Training : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Maxim Jagol – پروژه تمرینی : دارد – مدت زمان آموزش : 9 ساعت و 7 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Media Composer 8.6 Essential Training : – راه اندازی محیط ویرایش – ایجاد یک پروژه جدید – واردات رسانه ها – پیدا کردن، سازماندهی، و ارتباط دادن کلیپ ها – ساخت یک دنباله – ویرایش و برش – اضافه کردن جلوه های ویژه – اعمال جلوه های بخش – ترکیب افکت ها – استفاده از قاب یخ و افکت های حرکتی – ایجاد عنوان – صادرات پروژه های ویدئویی    

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Media Composer 8.6 Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *