دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda – Notepad++ For Developers

نت‌ پد++ یک ویرایش‌گر متن و ویرایش‌گر کد مبدأ آزاد برای ویندوز است که می‌تواند در لینوکس و مک او اس ده از طریق برنامه‌هایی مانند و این مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از نقاط برتری نت‌ پد++ بر ویرایش‌گر جاسازی شده در ویندوز نت‌پد، داشتن ویرایش‌گر تب‌ دار است که کار را برای ویرایش همزمان چند پروندهٔ باز شده آسان می‌سازد. ++Notepad برای نمایش و ویرایش متن و کد مبدأ زبان‌های برنامه‌نویسی از ویرایش‌گر مولفهٔ نمایشی سینتیلا استفاده می‌کند. برخی از ویژگی‌های کلی نت‌پد++ عبارتند از: قابلیت انتخاب رابط سند, قابلیت کشیدن و رها کردن متن, قابلیت ذخیره داده در چند کلیپ بورد, قابلیت تقسیم صفحه نمایش برای دسترسی بیشتر, قابلیت جستجوی نوشته ها, پشتیبانی از فرمت‌های فایل مانند یونیکد برای نوشتن به کد سیستم‌های بین‌المللی, جستجو و جایگزین کردن بیش از چند سند, مقایسه فایل‌ها, قابلیت نزدیک برنده یا زوم کردن و چندین ویژگی برتر دیگر می باشد.

نت‌ پد++ توسط ماکروها و افزونه‌ها پشتیبانی می‌شود. هم اکنون ۲۷ افزونه رسمی برای نت‌پد++ موجود است که ۱۰ تا از آنها به صورت پیشفرض در برنامه وجود دارند. اولین افزونه‌ای که در این برنامه گنجانده شد TextFX نام داشت، این افزونه شامل قابلیت‌هایی مانند: اعتبارسنجی W3C، HTML، CSS و مرتب‌سازی متن، تغییر حالت حروف و رسیدگی به نقل قول‌ها بود. هدف از کار کردن با نت‌پد++ می‌تواند کاهش مصرف انرژی کلی با استفاده از فایلهای باینری کارآمد که نیاز به استفاده از قدرت پردازنده را کمتر می‌کند، باشد. فیلم آموزشی Lynda Notepad++ For Developers توسط یکی از بهترین برنامه نویسان بنام Brad Wheeler طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش نوت پد++ برای برنامه نویسان لذت ببرید.

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Notepad++ For Developers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Brad Wheeler

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 32 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

برخی از ویژگی‌های کلی نت‌پد++ :

– قابلیت انتخاب رابط سند

– قابلیت کشیدن و رها کردن متن

– قابلیت ذخیره داده در چند کلیپ بورد

– قابلیت تقسیم صفحه نمایش برای دسترسی بیشتر- قابلیت جستجوی نوشته ها (تفاوتی بین متن و کد قائل نمی‌شود)

– پشتیبانی از فرمت‌های فایل مانند یونیکد برای نوشتن به کد سیستم‌های بین‌المللی

– جستجو و جایگزین کردن بیش از چند سند

– مقایسه فایل‌ ها

– قابلیت نزدیک برنده یا زوم کردن

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Notepad++ For Developers

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *