دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Xamarin Essential Training لیندا

برنامه نویسی زامارین یک محیط توسعه دهنده و در آمد زا برای برنامه سیستم عامل های آی او اس و اندروید می باشد و توانسته بعد از زمان عرضه محبوبیت بسیاری بین برنامه نویسان پیدا کند . امروزه با گسترش یافتن صنعت برنامه نویسی های مختلف بویژه برنامه نویسی سیستم عامل های IOS و Android کاربران بسیاری برای یادگیری آن تلاش بسیاری می کنند تا بتوانند یک پروژه به نام خود طراحی کنند .زامارین یک شرکت نرم‌افزاری تحت مالکیت مایکروسافت می‌باشد که در سال 2011 شروع به کار نموده است.زامارین یک ابزار برای برنامه‌نویسی چندسکویی می‌باشد که به نحوی با نوشتن یک کد به زبان C# امکان ایجاد فایل‌های اجرایی برای ویندوز، اندروید و آی او اس فراهم می‌گردد.با استفاده از زامارین می توان یک کد C# را روی 2.6 میلیارد دستگاه اجرا کرد . این ابزار به صورت افزونه به ویژوال استودیو ۲۰۱۵ قابل افزودن است.

Xamarin دارای ابزاری های بسیاری حرفه ای می باشد و می توانید خیلی آسان از آن ها استفاده کنید  . این نرم افزار دارای قابلیت کشیدن و رها کردن کنترل به ساخت صفحه نمایش ، نام کنترل برای ایجاد زمینه های و دوبار کلیک برای اضافه کردن گرداننده  بدون نیاز به عقب و جلو سوئیچ بین Xcode و کد منبع می باشد . و می توانید به راحتی در صفحه نمایش آندروید با کشیدن بر روی کنترل سازنده برنامه و پیکربندی آنها با استفاده از پد خواص  و بدون نیاز به گرفتن دست خود با XML پد خاصی را ایجاد کنید . فیلم آموزشی Lynda Xamarin Essential Training توسط یکی از بهترین و حرفه ای ترین مدرسین برنامه نویس بنام Walt Ritscher طراحی شده و همکنون کمپانی محبوب لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش برنامه نویسی زامارین لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Xamarin Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Oliver Schinkten

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت و 15 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Xamarin Essential Training :

– زامارین چیست؟- استفاده از فرم های زامارین و زامارین استودیو

– راه اندازی محیط توسعه در زامارین

– تور  Xamarin IDEs

– ایجاد یک پروژه جدید در ویژوال استودیو

– ایجاد برنامه UI

– اشکال زدایی برنامه در شبیه ساز

– ایجاد یک کتابخانه کد برای برنامه

– شناخت عناصر یک برنامه زامارین کراس پلت فرم

– تعریف UI با نشانه گذاری در فرم زامارین

– درک اتصال داده

– بررسی صفحات و پنج نوع صفحه

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Xamarin Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *