در این دوره آموزشی می آموزید که چگونه یک مدل 3بعدی را از صفر بر پایه رندرینگ فیزییکی (PBR) بافت گذاری کنید. مباحث این دوره در رابطه با محتوای بازی می باشد اما اغلب تکنیک های مورد آموزش بر روی محتوای CG نیز کاربرد دارد. ابتدا نگاهی خواهید داشت به قدم های ضروری برای ساخت بافت های PBR از صفر، سپس با استفاده از 3ds Max الگو های اولیه را پایه ریزی خواهید کرد.در مرحله بعد با استفاده از نرم افزار Substance Painter، به بافت گذاری مدل ها به کمک ابزار ها و تکنیک های مورد آموزش در دوره خواهید پرداخت. نرم افزار های مورد نیاز این دوره 3ds Max 2015 ،Substance Painter 1.4 و Marmoset Toolbag 2 می باشند.
مشخصات دوره آموزشی Physically-based Rendering in Substance Painter :
– ژانر : آموزشی
– شرکت سازنده : Pluralsight
– مدرس : Gaetan Lassagne
– فایل های پروژه : دارد
– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 22 دقیقه
– سطح دوره: پیشرفته
– زبان : انگلیسی
– کیفیت نمایش : 720×1280
– فرمت فایل : Mp4
– زیرنویس انگلیسی : ندارد
– زیرنویس فارسی : ندارد