دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Product Photography: Behind The Scenes Lesson from a Pro

در این دوره آموزشی پست صحنه کامل عکس برداری از یک محصول با هدف ایجاد تصویر تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد. مدرس دوره شما را با خود در پشت صحنه عکس برداری از یک بطری بسیار لوکس برای کمپین تبلیغاتی، همراه می کند. تنظیم موقعیت، استایل دهی و نور پردازی محصول و تغییرات انتهایی بر روی تصویر محصول، از مباحث دوره می باشند. این دوره آموزش در حدود 2 ساعت به طول می انجامد. از ابزار های مورد استفاده در این دوره می توان به دوربین Nikon D800 یا هر دوربین DSLR دیگر، لنز های ماکرو ترجیحا از نوع tilt-shift، چراغ برای نورپردازی و نرم افزار ویرایش عکس ترجیحا Photoshop اشاره کرد.  

دانلود فیلم آموزشی Product Photography: Behind The Scenes Lesson from a Pro

  مشخصات دوره آموزشی Product Photography: Behind The Scenes Lesson from a Pro : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : udemy – مدرس : Joshua Geiger – فایل پروژه : دارد – مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 46 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد

Product Photography: Behind The Scenes Lesson from a Pro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *