دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Yogalates 8 Dynamic Weight Loss

کاهش وزن در پزشکی، بهداشت و تناسب اندام، به صورت کاهش حجم بدن تعریف می‌شود. کاهش وزن می‌تواند ناشی از بیماری باشد و یا اینکه در ادامه چاقی یا اضافه وزن صورت پذیرد. کاهش وزن ناخودآگاه دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، از جمله گرسنگی، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های کلیوی، بیماری‌های عصبی، تنیدگی و در بعضی از افراد می‌تواند عوارض جانبی استفاده از دارو باشد. کاهش وزن ممکن است به صورت عمدی و با هدف تناسب اندام صورت پذیرد. همچنین کاهش وزن کنترل شده می‌توان خطر بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا، ورم مفاصل، یا بعضی از سرطان‌ها را کاهش دهد. روش لیپوماتیک به افراد چاق یا دارای اضافه وزن بالا به هیچ وجه توصیه نمی شود، و معمولاً برای افرادی که دارای چربی های موضعی در نواحی مختلف بدنشان مانند شکم، پهلو، بازو، ران و … دارند، توصیه می شود. یوگا ورزشی است که کمک می کند که ما بتوانیم به وسیله آن علاوه بر سلامت جسمانی ، بدنی یک پارچه بسازیم . در این بخش ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه می توانیم به وسیله یادگیری این ورزش وزن خود را کم کرده و به وزن ایده آل خود برسیم . این روز ها بیشتر بانوان با مشکل اضافه وزن رو برو هستند و استرس این را دارند که پیش دوستان و آشنایان تناسب اندام خوبی نداشته باشند . شما با انجام دادن این حرکات موثر که توسط متخصص تناسب اندام لوئیس سلیمان طراحی شده است می توانید در عرض کمتر از یک ما تغییر چشم گیری را در اندام خود مشاهده کنید .

فیلم آموزشی Yogalates 8 Dynamic Weight Loss ترکیبی از بهترین یوگا و پیلاتیز است که به شما کمک می کند بدنی باریک تر و متناسب با وزن خود را داشته باشید . این روزها همه به دنبال راهی می گردند که هر چه سریع تر وزن خود را پایین بیاورند . بعضی ها با آگاهی این کار را می کنند ولی بعضی ها به خوردن قرص و دارو بدون تجویز پزشک روی می آورند . و به همین دلیل باعث به وجود  آمدن مشکلات گوارشی و بیماری هایی می شوند که جبران آن ها آسان  نیست . این فیلم آموزشی در سواحل خلیج بایرون در سواحل شرق استرالیا فیلمبرداری شده است . شما با تمرین کردن این نوع از تمرینات یوگا علاوه بر تناسب اندام آرامشی را تجربه می کنید که شاید تا به حال آن را تجربه نگرده باشید زیرا ورزش یوگا به دلیل کند بودن حرکات و کششی بودن آن می تواند خستگی را هم از شما دور کند . لوئیس سلیمان یکی از بهترین مربیان و متخصصان در این  زمینه است که با طراحی این فیلم توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند . فیلم آموزشی Yogalates 8 Dynamic Weight Loss توسط یکی از معروفترین و پرطرفدارترین اساتید یوگا بنام Louise طراحی شده و کمپانی Momentum Pictures این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود این فیلم آموزشی لذت ببرید .

برنامه های تمرینی فیلم آموزشی Yogalates 8 Dynamic Weight Loss :

– انجام دادن حرکات خوابیده و شکم

– انجام دادن حرکات کششی

– انجام دادن حرکات ترکیبی

– انجام حرکات پا و پهلو

– انجام حرکات دست و پهلو

– و غیره

 

مشخصات فیلم آموزشی Yogalates 8 Dynamic Weight Loss :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Plain Field Weightloss

– مدرس : Louise

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 35 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×568

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Yogalates 8 Dynamic Weight Loss

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *