دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی اجتماعی و کمدی روسی با 5 کیفیت

روسی یک فیلم اجتماعی – کمدی است و درباره مشکلات روزمره‌ای است که گاهی باعث ایجاد موقعیت‌‌ های کمدی در زندگی می‌ شوند. داستان از این قرار است که توماج (امیر آقایی) موفق می‌ شود تا از زندان فرار کند اما زمانی که نزد همسرش (طناز طباطبایی) باز می‌گردد متوجه می‌شود که او مورد هتک حرمت قرار گرفته و … . از ستارگان و بازیگران اصلی فیلم سینمایی روسی می توان به امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام با حضور سپیده گلچین اشاره کرد. عوامل سازنده این فیلم در شهر های لاهیجان، تهران، ساوه، قم، شهر ری، دیلمان، گرمسار، فومن، بندر کیاشهر، ورامین، جاجرود و … در طول دو ماه در اسفند ماه 1396 فیلمبرداری را به پایان رساندند و فیلم سینمایی روسی در 30 مرداد 1398 در سینماهای کشور اکران شد. روسی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین ثقفی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی محصول سال ۱۳۹۶ است.

سایر عوامل: نویسنده: امیر حسین ثقفی – طراح صحنه و لباس،: شراره سروش – طراح گریم: محسن دارسنج – مدیر تولید:هادی اکبر خواه – مدیر فیلمبرداری: هادی افشار و امین جعفری – برنامه ریز: کاوه قاسم زاده – دستیار اول کارگردان و منشی صحنه: فاطمه ثقفی – مجری طرح و تهیه کننده: علی اکبر ثقفی.

نام: روسی
زبان: فارسی
ژانر: اجتماعی - کمدی
مدت زمان پخش: 98 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: امیرحسین ثقفی
تهیه کننده: علی اکبر ثقفی
نویسنده: امیر حسین ثقفی
تاریخ تولید: 1397
رمز فایل: JNRBEGLHTDXZMFUY
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *