دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Cuba and the Cameraman 2017

زندگی در کوبا برای سه خانواده ،در طول 45 سال، از خوش بینی محتاطانه از اوایل 1970s به سختی دهه 1990 پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی و مرگ 2016 فیدل کاسترو.از سال 1959، زمانی که فیدل کاسترو قدرت را در انقلاب به وجود آورد که عصر را مشخص می کرد، هیچ کس تا به حال به عنوان عمیق در داخل کوبا به عنوان جان آلپرت شناخته نشده بود. او در سال 1972 فیلمبرداری در کوبا در کاسترو را آغاز کرد و با کشور، مردمش و سالهای فرهنگش در سال 1976 مجذوب شد. Alpert یک خدمه کوچک و یک دوربین قابل حمل را به وجود آورد که یک لمس جذاب، صمیمی و ده ساله از کشور کمونیستی بود که 90 مایل از ساحل فلوریدا، یک دشمن سیاسی طولانی مدت بود، اما رمز و راز بسیاری از جهان است. Alpert از بیش از یک هزار ساعت فیلم ساخته شده و بیش از 45 سال فیلم برداری شده است و از سه خانواده و فیدل کاسترو پیروی می کند. او در آنجا برای سوسیالیسم خوش بینانه کوبا از اوایل دهه 70 و برای دریانوردی 1979 Mariel بود. سپس او برای تداوم سختی های دهه 1980 بازگشت. مزاحم “دوره ویژه” پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، زمانی که کوبا به معنای واقعی کلمه به تاریکی رفت. کوبا و کامرون خود کاسترو خود است، محافظت نشده است، کافی است و به طور غیرقانونی. در مصاحبه های متعدد و منحصر به فرد خود، مجله سیگار برگردان زنانه به نام “Alpert” “روزنامه نگار” مستقیما به نام “Alpert” نامگذاری شده و نشان می دهد که طرفین هرگز به طور عمومی دیده نمی شوند. آلپرت یکی از آخرین آمریکایی ها بود تا کاسترو را قبل از مرگش ببیند. کوبا و کمپانی، روح یک ملت و مردم آن را جذب می کنند و یک طرف ناشناخته مردی که آن را شکل داده است….

Cuba and the Cameraman 2017.www.download.ir

کوبا و کامرون یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2017 است که توسط Jon Alpert کارگردانی و تولید شده است. این فیلم Netflix Original است و برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش گذاشته شد.Alpert در 70 سالگی از کوبا بازدید کرد. پس از تاسیس مرکز تلویزیونی مرکز شهر مرکز، وی به شدت علاقه مند به سیاست های کوبا شد. او گفت: “ما شنیدیم که فیدل کاسترو برنامه های اجتماعی را که ما در اینجا در نیویورک در حال مبارزه است، اجرا می کند.” این فیلم از بیش از 1000 ساعت فیلم، از زمان اولین بار از کوبا فیلم برداری شده است.

اطلاعات فیلم مستند Cuba and the Cameraman 2017 :

کارگردان : Jon Alpert

نویسنده : Jon Alpert

ستارگان : Jon Alpert

محصول کمپانی : Netflix

ساخت کشور : USA

+ زبان :  English | Spanish

ژانر : Documentary|History

تاریخ انتشار : 24 November 2017

مدت زمان : 1  ساعت و 53 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.2/10 — RoTo 100%

Cuba and the Cameraman 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *