دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند No Stone Unturned 2017

پیروزی ایرلند بر ایتالیا در جام جهانی در نیوجرسی در سال 1994، همچنان منبع غرور ایرلندی است. اما از خاطرات یک قتل عام خالی از سکنه است: تروریست ها آتش زدند و شش نفر بی گناه را به قتل رساندند در حالی که آنها در یک میهمان روستای کوچکی در ایرلند شمالی تماشا می کردند. جالب توجه است، هیچ کس برای جرم و جنایت مرتکب نشده است. برای بیش از بیست سال خانواده های قربانیان پاسخ های خود را جستجو کرده اند. در حال حاضر، در نهایت، آنها ممکن است آنها را پیدا کرده اند. اما آنچه آنها یاد می گیرند رمز و راز قتل را به پرسش های بزرگتر مربوط به همه ما تبدیل می کنند: چه اتفاقی می افتد زمانی که دولت حقیقت را پوشش دهد….الکس جیبی پرونده اسرارآمیز غیرقانونی را که در سال 1994 قتل عام لوقیزلند را متوقف می کند باز می کند. در 18 ژوئن، در روستای کوچکی از لوقیزلند ایرلند شمالی، شش مردی به صورت وحشیانه به قتل رسیدند و چند نفر دیگر در تماشای جام جهانی فوتبال تماشا کردند. علی رغم تحقیقات طولانی توسط پلیس و بسیاری از منجر به اشتباه، هیچ عامل مأمور حمله پیدا نشد…

No Stone Unturned 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشورهای آمریکا و انگلیس  به کارگردانی و نویسندگی Alex Gibney،. این مستند ساخت کمپانی Fine Point Films و Jigsaw Productions که برای اولین بار در تارخ 30 September 2017 به نمایش در آمد.نامزد دریافت جایزه Documentary Screenplay از جشنواره Writers Guild of America, USA 2018.

اطلاعات فیلم مستند No Stone Unturned 2017 :

کارگردان : Alex Gibney

نویسنده : Alex Gibney

ستارگان : —

محصول کمپانی : Fine Point Films, Jigsaw Productions

ساخت کشور : UK | USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 30 September 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 51 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.4/10

No Stone Unturned 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *