دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار تغییر نام فایل ها Better File Rename v6.19

Better File Rename

کامل ترین نرم افزار تغییر نام فایل موجود می باشد که بسیار سریع، انعطاف پذیر و قابل اعتماد بوده و استفاده از آن نیز بسیار ساده است. می توانید یا استفاده از قابلیت بکش و رها کن (drag & drop) به تغییر نام فایل هایتان بپردازید. همچنین می توانید با کلیک راست روی فایل مورد نظر و انتخاب گزینه مربوط به این نرم افزار نام فایل را تغییر دهید. نتایج تغییر نام را در حال تایپ نام ببینید و با امکان پیش نمایش سریع نرم افزار از ایجاد تغییراتی که ممکن است برایتان دردسر ایجاد کند اجتاب کنید. این نرم افزار دارای امکان تغییر نام جمعی فایل ها را نیز می باشد به طوری که می توانید قایل هایی با نام مشترک یا با فرمت یکسان را تغییر دهید همچنین می توانید پوشه ها و زیر پوشه ها (پوشه های داخلی) را نیز به راحتی تغییر نام دهید که البته برگشت پذیر نیز می باشد. با

نرم افزار Better File Rename

می توانید با استفاده ایجاد تغییر نام مرحله ای به طوری پیشرفته به تغییر نام بپردازید. این نرم افزار برای افراد حرفه ای و  تازه کار قابل استفاده می باشد، برای مثال عکاس ها می توانند تصاویری دیجیتالی که ثبت کرده اند را با تغییر نام خودکار به شکل لیست ترتیبی مرتب سازند که این عمل با توجه به تاریخ نیز امکان پذیر می باشد. علاوه بر عکس علاقه مندان به موسیقی نیر میتوانند از امکانات این نرم افزار برای سازماندهی به فایل های صوتی خود بهره برده و الگو های اسمی خود را به کار گیرند.

نام: Better File Rename
شرکت سازنده: publicspace
ورژن: v6.19
زبان: انگلسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/02/28 نسخه v6.19 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *