دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Autodesk Netfabb Premium 2018 R1 – Win

Autodesk Netfabb نرم افزار Autodesk Netfabb یک ابزار بسیار قدرتمند و کارامد برای تولید، برش، رفع ایرادات و همچنین آماده سازی مدل های سه بعدی برای چاپ در پرینترهای سه بعدی می باشد. این نرم افزار پر قدرت با دارا بودن ابزارهای متنوع و کاربردی بسیاری به یاری کلیه کاربران آمده. همچنین رابط کاربری ساده و روان این نرم افزار مانند سایر نرم افزارهای شرکت اتودسک باعث هرچه محبوب تر شدن این نرم افزار شده است. نرم افزار Autodesk Netfabb در واقع سردمدار نرم افزارهای مربوط به صنعت پرینت سه بعدی می باشد که توانسته قدرت خود را مانند سایر نرم افزارهای دیگر این شرکت به جهانیان نشان دهد. به کمک این ابزار می توان به سرعت مدل ها و نقشه های پرینت سه بعدی را آماده کرد و برای چاپ ارسال نمود.

سایر مشخصات : از جمله ویژگی ها و قابلیت های بارز Autodesk Netfabb این است که می توان مدل ها را که توسط سایر نرم افزارها طراحی شده است را پردازش نماید و با بهینه کردن مدل ها و آماده سازی آنها، برای پرینت آماده کند. زیرا نرم افزارهای دیگر مانند 3D Max مدل های ایجاد شده را برای عمل پرینت آماده نمی کنند که این امر باعث می شود تا به یک نرم افزار نیاز شود که به کمک آن بتوان مدل ها را به مدلی قابل قبول برای پرینت تبدیل کرد. این نرم افزار از روش‌های مختلف چاپ نقشه‌های سه بعدی مانند SLM و SLA و DLP و FDM و غیره پشتیبانی می‌کند.

Autodesk.Netfabb.center

ویژگی های نرم افزار Autodesk Netfabb :

– قابلیت دستکاری مش بندی ها در سطح قطعه

– دارای استانداردهای بالای مدیریت کیفیت

– قابلیت آماده سازی داده‌های CAD برای چاپ سه بعدی

– دارای امکانات حرفه‌ای نظیر Custom Support ،Full Vome Support ،Polyline و…

– افزایش بهره وری و کاهش زمان تولید نسبت به سایر نرم افزارها

Autodesk Netfabb

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *