دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود برنامه Download 4 Instagram Twitter Pro 4.14 اندروید

Download+ بهترین و مناسب ترین ابزار برای دانلود عکس و ویدئو های اشتراک گذاری شده توسط دیگر افراد در Instagram ، توییتر ، Tumblr و Vine است . حال به راحتی و در سریع ترین صورت فایل های تصویری و ویدئویی مورد علاقه خود در شبکه های اجتماعی نام برده شده را در گوشی و تبلت هوشمند خود ذخیره سازی کنید . اکنون دیگر به گرفتن اسکرین شات و یا دیگر روش ها برای ذخیره سازی چنین فایل هایی نیاز ندارید . Download+ با ذخیره , repost و اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها در Instagram ، توییتر ، Tumblr و Vine کمک زیادی به شما خواهد کرد . توجه کنید که برای دانلود ویدئو ها از فیس بوک باید مطمئن شوید که ویدئو اشتراک گذاری شده عمومی می باشد (آیکون دنیا) و به جای کپی لینک مرورگر , لینک آن را از فیس بوک کپی کرده و به وسیله نرم افزار به دانلود بپردازید . شما همچنین قادر هستید فایل های مورد نظر خود را در Download+ اشتراک گذاری کنید که بعدا به طور اتوماتیک قابل دانلود شود . اگر کابرانی عکس های خود را به صورت خصوصی تنظیم کرده باشند متاسفانه قادر به دانلود آن ها نخواهید شد . لطفا همیشه به حقوق کاربران Instagram احترام گذاشته و بدون رضایت آن ها پست هایشان را repost نکنید .

دانلود Download 4 Instagram Twitter Pro+ جدید

ویژگی های نرم افزار Download 4 Instagram Twitter Pro+ :

– امکان دانلود عکس ها و ویدئو های مورد علاقه خود در شبکه های اجتماعی محبوب مانند Instagram ، توییتر ، Tumblr , Vine و حتی فیس بوک

– پشتیبان گیری از عکس ها و ویدئو های خود در شبکه های اجتماعی نام برده شده

– بدون نیاز به ورود به برنامه شبکه های اجتماعی نام برده شده

– امکان بارگیری هر دو عکس ها و فیلم ها

– رفع شدن اشکالات نسخه ای قبلی

– UI و بهبود یافتن عملکرد در این نسخه

Download 4 Instagram Twitter Pro+

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *