دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Max PC Booster بهینه سازی

حتی حالا هم كه سيستم های قدرتمند سخت افزاری روانه بازارها شده اند و اكثر كاربران هم بيشتر از سیستم های سخت افزاری قدرتمند استفاده می كنند استفاده از یک نرم افزار بهینه ساز به منظور بهره وری از نهايت كارآيی سیستم بسیار احساس می شود . وقتی چنين نرم افزاری باشد خيال كاربر از كارآيی سیستم نرم افزاری و سخت افزاری راحت خواهد بود . Max PC Booster نرم افزاری جديد و تازه ارائه شده است كه قابليت بالا بردن كارآيی سیستم را بر اساس بهينه سازی قسمت های مختلف دارا می باشد . 

اين ابزار که با همين نسخه اولیه هم توانسته جوايز متعددی را كسب كند پس از بهینه سازی و حذف فايل های رجيستری كه در طول استفاده از ويندوز ايجاد می شوند باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد . بهينه سازی كانشكن ها و اینترنت باعث خواهد شد تا كاربران راحت تر به گشت و گذار در اينترنت بپردازند ؛ نرم افزار Max PC Booster كمک می كند كه بهینه سازی ارتباطات هم به مانند بهينه سازی حافظه رم و پردازنده اصلی كه پایه ثابت نرم افزارهای بهینه ساز است به صورت كامل امكان پذير شود .

Defrag‌ يا يكپارچه سازی بخش فيزيكی حافظه رم نكته بسيار جالبی است كه در نرم افزار مذكور به چشم می خورد . اين امكان نقش مهمی در افزايش سرعت و كارآيی سيستم دارد . اين كه با چنين نرم افزار ساده ای می توان كارهاي بزرگی انجام داد باعث شده تا در آزمايشات مختلف نرم افزار Max PC Booster حائظ بهترين امتيازات شود . حجم پائين و نصب سريع و آسان می تواند يكی ديگر از دلايل دانلود شما باشد .

 

ویژگی های نرم افزار Max PC Booster :

– بهينه سازی كانكشن های اينترنتی

– بهينه سازی حافظه رم و پردازنده سيستم

– بهينه سازی رجيستری

– افزايش كارآيی سيستم از طريق يكپارچه سازی حافظه رم

– پاكسازی رجیستری از فايل های اضافی

– پاكسازی History مرورگرها

– حجم پائین و استفاده آسان از نرم افزار

– پاكسازی هارد ديسک از فايل های اضافی

– گراف لحظه به لحظه از سیستم

– سازگار با نسخه های مختلف ويندوز از جمله ویندوز محبوب 7

– و …

 

تصویری از محیط نرم افزار Max PC Booster :

دانلود نرم افزار Max PC Booster بهینه سازی

 

دانلود نرم افزار Max PC Booster بهینه سازی با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *