دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار RevisionFX ReelSmart Motion Blur Pro 6.0.1 – Win

VisionFX ReelSmart Motion Blur یکی از پلاگین های AE بشمار می آید که برای اضافه کردن تاری بیشتر و طبیعی نشان دادن آیتم ها در پروژه های افتر افکت بکار می رود . تکنولوژی ردیابی در قلب ReelSmartMotionBlur وجود دارد و بنابراین پردازش دستی لازم نیست . شما می توانید تاری را به مقدار نیاز و حتی بدون حذف blurriness از تصویر اعمال کنید . در نهایت شما می توانید اثرات تاری بسیار جالب یک دنباله را با استفاده از آن ایجاد کنید . پلاگین با کنترل بسیار دقیق پروسه فیلتر کردن برای به دست آوردن یک تصویر با کیفیت بالا، به طور خودکار هر نقطه ای از ویدیو را دنبال می کند ، به شما این امکان را می دهد تا فرایند ردیابی پیکسل ها را کنترل کنید که باعث کاهش درصد نادرست تصویر در هنگام قرار دادن آنها می شود . این پلاگین در هنگام کار بر روی لایه پس زمینه، حتی زمانی که توسط پیش زمینه نامشخص است، از تکنولوژی های خود برای پر کردن و ردیابی استفاده می کند . پلاگین برای کار با چند پردازنده و شتاب GPU بهینه شده است .

مشخصات نرم افزار RevisionFX ReelSmart Motion Blur Pro :

نام نرم افزار : RevisionFX ReelSmart Motion Blur Pro پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 نوع نرم افزار : پلاگین نوع فایل : EXE

RevisionFX ReelSmart Motion Blur Pro

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *