دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Systat PeakFit v4.12.00

Systat PeakFit

یک برنامه کاملا حرفه ای جهت رسم نمودار و آنالیز داده ها می باشد که در مقایسه با برنامه Excel بسیار قویتر و دارای ابزارهای بیشتری است . این نرم افزار مؤثرترین روش رسم نمودار برای تجزیه و تحلیل داده ها است.گرچه Systat PeakFit یک نرم افزار شیمی نمیباشد ولی برای محققان شیمی که با نمودار و آنالیز داده ها سر و کار دارند می تواند بسیار مفید باشد. البته تمامی محققانی که با داده سروکار دارند این نرم افزار  قطعا برای آنها مفید خواهد بود. مهندسان عمران – صنایع – کشاورزی – آمار – زمین شناسی – فیزیک – زیست شناسی – ریاضی و …. و تمام دانشجویان و اساتید می توانند از Systat PeakFit برای تحلیل داده هایشان استفاده کنند.بیاید به بیش از صد هزار پژوهشگر در سراسر جهان بپیوندید که Systat PeakFit را به کار می گیرند تا به آسانی بتوانند جزئیات هر نمودار را کنترل و به دلخواه خود تغییرات لازم را بدهند و نیز بتوانند نمودارهای فراوانی که ارزش نشر را دارند ین برنامه از سه روش متفاوت استفاده میکند تا به طور خودکار محل قرار گرفتن پیک ها (قله ها و دره ها) ی مخفی را پیدا کند، اگرچه هرکدام از روش ها بسیار قدرتمند می باشند، اما گاهی ممکن است در شرایط خاص یک روش نتیجه بهتری نسبت به دیگری بدست آورد. امکانات و ویژگی های برنامه Systat PeakFit :پشتیبانی از فرمت های مختلف برای داده های ورودی مانند: ASCII, Excel®, Lotus 123®, Quattro Pro®Windows®, SigmaPlot®, AIA Chromatography, dBase ® III+, IV, DIF, ASCII and Spreadsheet – like Editors, … ، آماده سازی داده ها با انجام محاسبات دقیق و پیشرفته ، قرار دادن خودکار پیک ها با روش های دقیق
امکان انتخاب مکان پیک ها به صورت دستی در محیط گرافیکی ، تنظیم دستی پارامترها ، ارائه خروجی از تمام داده های تولید شده ، امکان ذخیره نمودارها در کلیپ بورد و یا ذخیره آنها در فرمت های BMP یا WMF .

نام: Systat PeakFit
حجم فایل: 9.63 مگابایت
شرکت سازنده: Systat Software Inc
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v4.12.00
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *