دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

بهترین روش دانلود فیلم روبیکا (روبینو)

آموزش نحوه دانلود از روبینو (روبیکا) با چند کلیک ساده ، با لینک مستقیم و ذخیره در گالری ، کاملا آنلاین ، بدون تبلیغات و بدون نیاز به نصب هرگونه برنامه.

دانلودر روبینو چیست؟

روبینو بخشی از روبیکا است که مشابه به اینستاگرام بوده و کاربران می‌توانند پست و ویدئو های وایرال روز را از طریق اکسپلور یا ویترین مشاهده کنند. روبینو هم از طریق اپلیکیشن روبیکا قابل دسترسی است و هم اینکه اپلیکیشنی جدا با نام روبینو است ! دانلودر روبینو ، ابزاری آنلاین به جهت ذخیره ویدئو های روبینو (روبیکا) در گالری خود است.

آموزش متنی و خلاصه دانلود از روبیکا

برای استفاده از ابزار آنلاین و مستقیم دانلودر روبیکا رایگان ، مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید.

  • ابتدا وارد صفحه ابزار روبیکا دانلودر به آدرس https://shirazsocial.com/rubika-downloader/ شوید.
  • در روبینو (روبیکا) روی 3 نقطه کلیک کنید و گزینه “کپی کردن لینک” را انتخاب کنید.
  • سپس لینک دریافتی را در صفحه بالا ، در کادر مربوطه ، لینک را وارد کنید.
  • گزینه “شروع دانلود” را انتخاب کنید.
  • سپس عکس یا ویدئوی شما آماده شده که با نگه داشتن انگشت روی ویدئو یا عکس ، لینک دانلود نمایش داده میشود.

آموزش تصویری دانلود از روبیکا

با توجه به عکس های زیر ، می‌توانید لینک روبیکا یا روبینو را کپی کرده و فیلم و عکس مورد نظر را با لینک مستقیم دانلود کنید. (بدون تبلیغات مزاحم)

اکنون که لینک ویدئو/عکس مورد نظر را کپی کرده اید ، وارد سایت https://shirazsocial.com/rubika-downloader/ شوید و لینک خود را در کادری که در عکس پایین نیز مشخص کرده ایم ، وارد کنید.

نکات مهم:

برای جلوگیری از خطاهای احتمالی ، لینک کامل روبیکا که با آدرس rubika.ir شروع میشود را به همراه https اول لینک ، کپی کرده و وارد کنید (هنگامی که گزینه “کپی کردن لینک” را انتخاب می‌کنید ، لینک به همراه https و به صورت کاملا صحیح کپی می‌شود و بدون دستکاری در کادر مشخص شده ، وارد کنید).

توجه : پس از اینکه لینک ویدئو را وارد کردید و گزینه “دانلود عکس” را انتخاب کردید ، اگر به صورت مستقیم ویدئو دانلود نشد و وارد لینک مربوط به عکس و تصویر شدید ، از داخل لینک ، روی عکس یا فیلم انگشت خود را نگه داشته ، تا مجددا گزینه ذخیره در گالری یا “Save To Gallery” به شما نمایش دهد و با انتخاب این گزینه ، دانلود شده و در گالری شما ذخیره می‌شود.

دانلود از پیج خصوصی روبینو، امکان پذیر است؟

خیر ! هنگامی که لینک پست از پیج خصوصی را وارد کنید ، فقط عکس پروفایل مربوط به پیج نمایش داده می‌شود ! پس حتما پیجی که قصد دانلود ازش را دارید ، حتما باید عمومی باشد.

خطا در دریافت اطلاعات به چه معناست؟

هنگامی که لینک روبینو را وارد میکنید و گزینه “شروع دانلود” را انتخاب میکنید ، ممکن است با پیام “خطا در دریافت اطلاعات” مواجه شوید. این خطا به چند دلیل رخ می‌دهد

  • پست از لینک ، متن یا خط فاصله اضافه وارد شده باشد
  • فقط ایدی یا لینک پیج وارد شده باشد (حتما باید لینک مربوط به پست وارد کنید)
  • پست مورد نظر در روبینو وجود نداشته یا حذف شده باشد
  • پیج مورد نظر ، خصوصی باشد !
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *