دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه سریالی Tiger Mask W

Tiger Mask W نام انیمه سریالی در ژانر اکشن , درام , ورزشی می باشد که توسط استودیوی Toei Animation ساخته شده است . منشا ساخت این سریال همانند بسیاری از انیمه های ژاپنی Manga یا کمیک ژاپنی می باشد . دو کشتی گیر جوان به تازگی در یک سری مسابقات زیر زمینی کشتی کج روبه روی یکدیگر قرار گرفته اند . نام این سازمان Tiger’s Lair یا همان آشیانه ببر می باشد . یکی از امکانات از باشگاه زیر زمینی آموزش سبکی به نام Naoto Date در دل کوههای Mount Fuji می باشد . تمام اعضای این باشگاه دارای نقاب ببر می باشند . هر فرد تازه ای که به آنها ملحق شود بعد از گذراندن یکسری مسابقات و در صورت پیروزی در آن یک نقاب سفید و مشکی دریافت می کند . یک ببر قدم در روشنایی می گذارد و دیگری در سایه حرکت می کند بدون آنکه یکی دیگری را بشناسد . در داخل رینگ آنها دشمنان طبیعی یکدیگر می باشند ولی همه یک هدف را دنبال می کنند و آن هم از بین بردن آشیانه ببر می باشد .

دانلود انیمه سریالی Tiger Mask W

سایر توضیحات : انیمه سریالی Tiger Mask W توسط Toshiaki Komura کارگردانی شده است و Katsuhiko Chiba وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . این کارگردان انیمه ساز عناوین مختلفی را در کارنامه ی هنری خود دارد که می توان از Buddha 2: Tezuka Osamu no Budda و Digimon Xros Wars به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . استودیوی Toei سابقه ی انتشار عناوین مختلفی را دارد و از دهه 60 میلادی کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است . این انیمیشن که در 1 اکتبر 2016 منتشر شد در قالب 39 قسمت به نمایش درآمده است .

دانلود انیمه سریالی Tiger Mask W

مشخصات انیمیشن سریالی Tiger Mask W :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – اکشن – درام – مبارزه – ورزشی

– کارگردان : Toshiaki Komura

– نویسنده : Katsuhiko Chiba

– استودیوی سازنده : Toei Animation

– تاریخ انتشار قسمت اول : 1 اکتبر 2016

– محصول کشور : ژاپن

– تعداد فصل : 1

– تعداد قسمت : 39

– زمان هر قسمت : 23 دقیقه

– حجم هر قسمت میانگین : 318 مگابایت

– زبان : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیر نویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– لینک WIKIPEDIA

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Tiger Mask W

به روز رسانی :

1396/01/20 تا قسمت 25 با کیفیت 720p اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *